بانکبانک و بیمه

خدمات ارزی بانک شهر به واحدهای تولیدی و بازرگانی

 

مدیر امور عملیات ارزی بانک شهر با تاکید بر اهمیت حمایت از تولیدکنندگان در راستای رونق تولید کشور، از خدمات ویژه ارزی این بانک به واحدهای تولیدی و بازرگانی معتبر خبر داد.

 

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی میرزامحمدی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور و نامگذاری امسال به عنوان “رونق تولید”، این بانک از ابتدای سال جاری ارائه خدمات ارزی به واحدهای تولیدی و بازرگانی معتبر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: اغلب این واحدها علیرغم افزایش قیمت کالا های تولیدی میزان فروش کمتری را داشته اند؛ به همین دلیل در بانک شهر حمایت از شرکت‌های تولیدی مورد توجه قرار گرفته و به همین منظور، به جای اخذ وثایق نقدی از مشتریان و انسداد نقدینگی این واحدها در بانک، انواع ضمانت‌نامه و حوالجات ارزی را برای آنان صادر می کنیم.

میرزامحمدی همچنین خاطر نشان کرد: صدور مصوبات اعتباری در سایر بانک ها معمولاً به این صورت است که متقاضی۳ تا ۶ ماه پس از افتتاح حساب و شناسایی فعالیت‌ها، امکان درخواست صدور مصوبات اعتباری را دارد اما در بانک شهر در حوزه ارزی برای شرکت‌های تولیدی و بازرگانی معتبر و بر اساس سوابق مشتریان در سایر بانک های کشور و همزمان با افتتاح حساب، شعب مجاز هستند تا برای مشتریان درخواست صدور حد اعتباری برای اعتبارات اسنادی و وثیقه تضمین ارائه پروانه ترخیص قطعی کالای حوالجات ارزی و بروات ارزی را حتی در قبال قرارداد لازم الاجراء و چک متقاضی و یا ترکیبی از سایر وثائق داشته باشند.

مدیر امور عملیات ارزی بانک شهر در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با این اقدامات، واحدهای تولیدی و شرکت های بازرگانی در دوران بهبود رونق و شکوفایی، به‌عنوان یک شریک تجاری، منابع مالی خود را در این بانک متمرکز کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا