بانک و بیمهبیمه

بازدید مدیرعامل بیمه کارآفرین از شعبه سمنان

مدیرعامل بیمه کارآفرین از شعبه سمنان این شرکت بیمه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه کارآفرین، حیدری که در این بازدید حجتی معاون مدیرعامل در امور توسعه بازار و شبکه، اسلامی معاون مدیرعامل در بیمه های عمر و سرمایه گذاری، وی را همراهی می‌کردند، با کارکنان این شعبه دیدار کرد و در جریان عملکرد آنها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، طی این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه که در روز سه شنبه ۲۶ شهریورماه صورت گرفت، در یک نشست کاری با رئیس و معاون شعبه، عملکرد نیمه اول سال شعبه، و آمار های مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

همچنین بخوانید

هیأت بازدید کننده، به خدمت رسانی هر چه بهتر به بیمه گذاران، بهره برداری از باشگاه مشتریان و حضور موثر در دومین جشنواره فروش که از اول شهریور ماه آغاز شده است، اشاره کردند و نحوه دستیابی به اهداف تعیین‌شده طبق برنامه‌های سال ۱۳۹۸ مورد بررسی قرار دادند و راهکارها و پیشنهادهای لازم را در خصوص موارد مطرح‌ شده بیان کردند.

بر اساس این گزارش محمدرضا افخمی رئیس، ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و معاونین شرکت، مسائل و مرتبط با شعبه خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیأت همراه راهکارهای لازم را در خصوص موارد طرح ‌شده در جلسه ارائه دادند.

حیدری پس از پایان جلسه کاری در جمع همکاران شعب سمنان حاضر شد و با یکایک همکاران شاغل در این شعبه گفتگو کرد.

لازم به ذکر است که در جریان این بازدید، همکاران شعبه سمنان با خوشامدگویی به مدیرعامل و معاونین حضور آنان را مایه دلگرمی و انگیزه بیشتر کاری عنوان کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا