بانک و بیمهبیمه

شرکت بیمه تعاون عضو اتحادیه بین المللی تعاون (ICA) شد

عضویت بیمه تعاون در اتحادیه بین‌المللی تعاون (ICA)، گام مهمی در جهت گسترش روابط در سطح بین المللی و همکاری های بیمه ای با سایر اعضا ICA ، انتقال وتبادل تجربیات ودست آوردهای بیمه ای و تعریف پروژه های مشترک با دیگر اعضا بیمه ای این اتحادیه در سطح بین الملل می باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه تعاون ، اتحادیه بین المللی تعاون یکی از نهادهای رسمی سازمان ملل متحد بوده که در در ۱۸ آگوست سال ۱۸۹۵ (۱۲۷۴ شمسی) در کنگره بین‌المللی تعاون در لندن تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر «ژنو» می باشد.

پنج دفتر منطقه ای، آسیا اقیانوسیه، آفریقا، آمریکا، استرالیا و اروپا، حلقه های ارتباط دهنده دفتر مرکزی در پنج قاره جهان محسوب می شوند که عمده وظایف آنان اطلاع رسانی، تحقیق و بررسی مشکلات، پیشنهادها و انعکاس ره آوردهای نهضت تعاون دنیا است. و اعضای آن عموماً از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه و در بخش های کشاورزی، بانکداری، انرژی، صنعت، بیمه، ماهیگیری، تعاونی‌های مسکن، گردشگری و مصرف می باشند.

همچنین بخوانید

این اتحادیه تلاش خود را در عرصه بین المللی معطوف ارتقاء سهم و جایگاه تعاونیها در چرخه اقتصادی کشورها ، نحوه تعامل با دولتها و توسعه تعاون بین تعاونگران و کمک به تحقق اصول هفتگانه تعاون می نماید و با سازمانهای بین المللی نظیر سازمانهای بین المللی کار (ILO)، شورای توسعه و تجارت (UNCTAD)، نیز همکاری دارد.

همچنین در شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد (UNIECOSOC) در جایگاه مشاور فعال می باشد. مشارکت در تصویب قوانین جدید تعاون در حوزه بین الملل و تدوین استراتژی ها و تعریف روش های اجرایی مناسب تر در جهت ارتقای الگوی تعاون و اصول و ارزش های آن ،برخورداری از حمایت مالی و فنی ICA در جهت ظرفیت سازی و به منظور افزایش توانمندی شرکت بیمه تعاون ، دسترسی به اطلاعات کلیدی و شناخت الگوهای برتر تعاونی در دنیا ، تعامل با تعاونگران از سراسر دنیا و بررسی مباحث اساسی و موثر بر فعالیت این شرکت در قالب شرکت تعاونی ، برقراری تماس با سایر اعضای ICA برای مقاصد تجاری و اشتراک اطلاعات در عرصه های گوناگون را می توان از مزایای عضویت در این نهاد بین المللی بر شمرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا