امور زیربناییراه و ساختمان

افزایش ۲ برابری ظرفیت پارکینگ‌های پایانه چذابه

محمد اسلامی با بیان اینکه ظرفیت پارکینگ‌ها در پایانه چذابه ۲ برابر شده است، گفت: با توجه به اینکه خروج اتوبوس‌های دربستی به عراق از پایانه چذابه در نظر گرفته شد، خوشبختانه ظرفیت جابه‌جایی مسافر در این پایانه کفایت می‌کند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، ‌ محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از پایانه مرزی شلمچه همراه با استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد.
 در این بازدید وزیر راه و شهرسازی پس از شنیدن مشکلات و مسائل مسافران و زائران حاضر در پایانه مرزی چذابه با اشاره به ظرفیت مناسب این پایانه مرزی گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های کیفی و کمی بسیار خوبی در پایانه مرزی چذابه ایجاد شده است که با میزان نیاز فعلی تناسب دارد.
 اسلامی ادامه داد: موضوع مهم در این پایانه بحث راه‌های دسترسی است که باید تعریض شده و باند دوم ایجاد شود. توسعه پارکینگ‌ها هم موضوع دیگری است که خوشبختانه در دست اقدام است و ظرفیت آن‌ها ۲ برابر شده است.
 وی افزود: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده در این پایانه و دیگر پایانه‌های مرزی امسال تردد روان، و مردم با راندمان بهتر عبور و مرور کنند.
 وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به اینکه خروج اتوبوس‌های دربستی به عراق از پایانه چذابه در نظر گرفته شد، خوشبختانه ظرفیت جابه‌جایی مسافر در این پایانه کفایت می‌کند.
 اسلامی اظهار داشت: متناسب با تصمیم ستاد اربعین و تقسیم‌بندی انجام گرفته، ۳ شهر اندیمشک، همدان و کرمانشاه به‌عنوان مبدا معین برای سوار و پیاده شدن انتخاب شد و توزیع زائران به پایانه‌ها از طریق این ۳ شهر انجام می‌شود.
 وی در پایان گفت: همراه با این تصمیم ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز وسایل حمل و نقل عمومی لازم را پیش‌بینی کرده که امیدواریم ظرفیت لازم برای جابه‌جایی زائران را داشته باشد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا