بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح‌های اقتصادی استان کرمانشاه

حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز از طرح‌های اقتصادی استان کرمانشاه بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در این بازدیدها که معاونین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازوند استاندار کرمانشاه، مقامات محلی و مسعود کسانی مدیر شعب استان کرمانشاه حضور دارند از شرکت رژین تاک، طرح توسعه شرکت صنعت گستر سدید و طرح توسعه شرکت لاوین پلاست بیستون بازدید به عمل آمد.

حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در حاشیه بازدید از شرکت روژین تاک در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های محلی گفت: بانک توسعه تعاون در سال ۹۷ نزدیک به ۲۱۰۰ میلیارد ریال در کلیه بخشهای اقتصادی از محل منابع داخلی تسهیلات پرداخت نموده است و در سال جاری نیز تاکنون ۸۶۰ میلیارد ریال در بخش های اقتصادی صنعت و معدن ، خدمات ، بازرگانی ، مسکن و ساختمان و کشاورزی از محل منابع داخلی اقدام به اعطای تسهیلات نموده است. وی افزود: این بانک همچنین طرح‌های توسعه‌ای متنوعی در استان کرمانشاه به مرحله اجرا درآورده که طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، طرح جبران خسارت‌های زلزله و سیل، طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، وام ازدواج جوانان و طرح رفع موانع تولید ازجمله طرح‌های انجام‌شده در استان می‌باشد.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد اعتبارات اختصاص یافته برای جبران خصارت زلزله در استان مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال بوده که بصورت ۱۰۰ درصدی پرداخت گردیده است . همچنین اعتبارات طرح اشتغال پایدار روستایی در استان کرمانشاه  ۵۸۰ میلیارد ریال بوده که به میزان ۱۱۷ درصد منجر به انعقاد قرارداد گردیده و ۹۵ درصد پرداخت گردیده است. تسهیلات تخصیصی به نهادهای حمایتی به حجم ۵۰ میلیارد ریال به متقاضیان بنیاد شهید ، ۱۶۰ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد و ۳۷ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی بوده است.

مهدیان با معرفی طرح رونق تعاون، طرح مفید، طرح مفید، طرح فرصت و سامانه بازار الکترونیک تعاون راه‌اندازی این محصولات را باهدف پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و تعاونی تلقی نمود و گفت: طرح رونق تعاون محتوی سه بسته ویژه تعاونی‌های مختلف می‌تواند در ایجاد تحرک در اتحادیه‌های تعاونی و نیز شرکت‌های تعاونی تولیدی، توزیعی موثر واقع گردد.

گفتنی است شرکت روژین تاک از صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی با مدیریت بالغ‌بر ۶۰۰۰ هکتار اراضی کشاورزی مردمی با محوریت تولید گوجه‌فرنگی فعالیت می‌نماید. همچنین شرکت درزمینه تولید نشاء، احداث و مدیریت مزارع تحقیقاتی، آموزش کشاورزان و رفع مشکلات تولید آنان گام‌های مناسب و ارزنده‌ای را برداشته است. در حال حاضر با مدیریت بالغ‌بر ۶۰۰۰ هکتار مزارع گوجه‌فرنگی و ۳۶۰۰ کشاورز آموزش‌دیده پتانسیل بالقوه تولید سالیانه بالغ‌بر ۳۶۰ هزار تن گوجه‌فرنگی را به وجود آورده است.

همچنین شرکتصنعت گستر سدید تولید مجموعه‌سازی صندلی پژو پارس و شرکت لاوین پلاست بیستون تولیدکننده کامپاند و گانول پلیمری می‌باشد.

    

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا