بانکبانک و بیمه

مطالبات غیر جاری به ضرر بخش کشاورزی است

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: حوزه کشاورزی با تنگناهای اعتباری مواجه است و در چنین شرایطی که همه بانک‌ها باید سهم داشته باشند، انتظارات روی بانک کشاورزی متمرکز شده است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، سیدحمید پورمحمدی عصر روز چهارشنبه ۲۷ شهریور در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه این بانک با اعلام مطلب فوق افزود: باید روش هایی را برای برطرف کردن این تنگنا ها به دولت پیشنهاد داد و بانک کشاورزی با توجه به ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارد می تواند در ارائه این پیشنهاد ها پیشقدم باشد.

پورمحمدی با بیان اینکه مطالبات غیر جاری به ضرر بخش کشاورزی است بر ارائه راهکار مناسب برای پیشگیری از رسوب منابع بانک در این بخش تاکید کرد.

وی مسائل مربوط به بیمه کشاورزی و استقلال آن از بانک کشاورزی را یکی دیگر از موراد مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: بانک کشاورزی این امکان را دارد تا با هماهنگی وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی از ظرفیت های بیمه های تجاری در بخش کشاورزی استفاده کند.

پورمحمدی ضمن اشاره به نوع فعالیت و تعامل بانک کشاورزی در سراسر کشور، از کارکنان این بانک که با سختی، نرمش و صبوری به کشاورزان و روستائیان خدمت می کنند تشکر و قدردانی کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا