بانکبانک و بیمه

افتتاح دبستان شهدای بانک تجارت در روستای "واپگ" شهرستان سرباز

دبستان شهدای بانک تجارت روستای “واپگ” شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان باحضورقائم مقام مدیرعامل این بانک افتتاح شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، نادرخواجه حق وردی قائم مقام مدیرعامل این بانک در مراسم افتتاح دبستان روستای “واپگ” شهرستان سرباز که با حضور مقامات محلی و استانی برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: یکی از رویکردهای بانک تجارت در انجام امور اجتماعی و عام المنفعه احداث، نوسازی و تجهیز مدارس در مناطق کمتر برخوردار از نظر اقتصادی است که امروز به لطف خدا توانستیم دبستانی را در یکی از روستا های استان سیستان و بلوچستان افتتاح کنیم.

وی با اشاره به سایر اقدامات بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی افزود: این بانک تاکنون اقدام به ساخت چندین مدرسه، دستگاه کلرزن هیدرومکانیکی، خرید و تحویل خانه بهداشت روستایی، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از حوادث و بلایای طبیعی کرده است.

قائم مقام مدیرعامل عنوان کرد: بانک تجارت در احداث پروژه های ملی مانند طرح های پتروشیمی، نیروگاه، فولاد، مس، آزاد راه، خودروسازی، صنایع الکترونیک، راه آهن و مترو نیز همکاری های بسیار خوبی داشته و نقش موثری در بهبود زیربنای های اقتصادی و تولیدی و زیر ساخت های ارتباطی کشور و تسهیل دسترسی حمل و نقل و راهداری کشور ایفا کرده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا