ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

بازار نورسیده‌های بازار تکنولوژی چطور است؟

کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی کانترپوینت با انتشار گزارشی اعلام کرده‌اند که کاربران آمریکایی ایرپادهای بی‌سیم اپل را به نسخه‌های مشابه از سایر برندها ترجیح می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی موسسه آماری و تحقیقاتی کانترپوینت منتشر شده است، می‌توان دریافت که اپل پیشتاز اولویت‌دهی و تمایل کاربران آمریکایی برای خریداری و استفاده از ایرپادهای بی‌سیم نسبت به سایر برندهای موجود در بازار بوده است.

طبق نموداری که در زیر آمده است، ۵۷ درصد از کاربران آمریکایی در صورت تصمیم به خریداری ایرپادهای بی‌سیم، محصولات اپل را به دیگر برندهای موجود در بازار ترجیح می‌دهند. با نگاهی مختصر و اجمالی به داده‌های ذکر شده در نمودار زیر، می‌توان دریافت که اپل با اختلاف فاحشی در مقایسه با سایر رقبای خود توانسته است نظر، توجه و اعتماد طرفداران ایرپادهای بی‌سیم را به سمت و سوی خود جلب کند.

همچنین بخوانید

این در حالیست که سایر برندهای توسعه دهنده ایرپادهای بی‌سیم همچون Bose، سامسونگ، سونی و بیتس، با تفاوت قابل توجهی از اپل، در جایگاههای دوم تا پنجم این رده‌بندی قرار گرفته اند.

طبق تحقیقات و نظرسنجی‌های صورت گرفته، ایرپادهای بی‌سیم برند بُس ۳۹ درصد، سامسونگ ۳۳ درصد، سونی ۳۱ درصد و بیتس ۲۶ درصد از کاربران آمریکایی را به سمت خود جذب کرده اند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا