بانکبانک و بیمه

محصولات متنوع بانک توسه تعاون در استان اردبیل بکار گرفته شده است

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: طرح‌ها و محصولات متنوع این بانک در استان اردبیل بکار گرفته‌ شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان اردبیل که عصر پنجشنبه به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال ۹۸ در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد، گفت: بانک توسعه تعاون برای پاسخگویی به نیاز بانکی تعاون گران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی محصولات متنوعی ازجمله طرح‌های رونق، همیار، همراه و کوثر به اجرا درآورده است که مدیریت شعب استان اردبیل به نحو مطلوبی از این محصولات برای خدمت‌رسانی به مشتریان بهره‌جویی کرده است.

عصارزاده افزود: مانده تسهیلات اعطایی بانک در استان اردبیل تا پایان شهریورماه سال جاری ۱۸۳۵میلیارد ریال بوده است که سهم ۱.۳درصدی از کل شعب بانک در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: ۲.۵درصد امکانات و تجهیزات این بانک به لحاظ سرمایه انسانی، شعبه، امکانات و تجهیزات بانکداری الکترونیک در استان اردبیل بکار گرفته‌شده است که ماحصل آن سهمی تقریباً ۱.۲درصدی در جذب منابع و صدور ضمانت‌نامه از شبکه شعب این بانک بوده است.

عصارزاده پرداخت تسهیلات این استان در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری را به میزان ۴۰۲میلیارد ریال اعلام کرد.

گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، جعفر مشکی مشاور مدیرعامل، احمد محمدی مدیر امور شعب، محمد مهدی احمدی مدیر امور بازرسی و امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد بانک در استان اردبیل را بررسی نمودند و عادل کریمی مدیر امور شعب استان اردبیل، معاون استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا