انرژی

مجهز شدن فروشندگان روستایی نفت سفید در زنجان به کارتخوان بانکی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: فروشندگان روستایی نفت سفید به دستگاه کارتخوان بانکی مجهز می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حمدالله حبیبی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در تجهیز فروشندگان روستایی به دستگاه کارتخوان بانکی و نیز برگزاری کارگاه آموزشی برای آن‌ها، از جمع‌آوری اطلاعات و شماره کارت بانکی بالغ بر ۲۰ هزار خانوار فاقد انشعاب گاز طبیعی در استان و ورود اطلاعات آن‌ها به سیستم خبر داد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه تمهیدات لازم برای واریز سهمیه‌های نفت سفید خانوارها در کارت‌های بانکی معرفی شده از جانب سرپرستان خانوارها اتخاذ شده، منبع این سرپرستان با مراجعه به فروشندگان روستایی و کشیدن کارت خود در دستگاه کارتخوان بانکی موجود در فروشندگی‌ها نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام خواهند کرد.

همچنین بخوانید

وی افزود: استفاده از دستگاه کارتخوان بانکی در تسهیل عرضه خدمات به هم‌وطنان و نیز جلوگیری از سوء استفاده از کالابرگ‌های نفت سفید کاغذی و پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده نفت سفید استفاده کنند.

حبیبی تصریح کرد: آن دسته از مشمولان دریافت سهمیه نفت سفید که تاکنون به هر دلیلی نسبت به ارائه اطلاعات خانوار و شماره کارت بانکی خود اقدام نکرده‌اند، درخواست می‌شود تا در اسرع وقت با در دست داشتن مدارک هویتی خود به نزدیک‌ترین مرکز پستی و یا نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا