بانکبانک و بیمه

بهره‌گیری از سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون بر اساس کارآمدی و بهره‌وری است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: بهره‌گیری از سرمایه انسانی و امکانات بانک توسعه تعاون بر اساس حداکثر کارآمدی و بهره‌وری صورت می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادی،  سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی که عصر امروز به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال ۹۸ در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: حضور نیروی انسانی در شعب این بانک با توجه به تخصص آن‌ها در حوزه عملیات بانکی می‌باشد. وی افزود: لازم است در به‌کارگیری دستگاه‌های خودپرداز و پایانه فروش، نهایت ملاحظات مکان‌یابی و شناسایی جریان درآمدی و هزینه‌ای مدنظر قرار گیرد.

فتاحی خطاب به مدیران واحدهای استانی تأکید نمود: ارتقای مهارت، تخصص و آگاهی همکاران شعب موجبات افزایش سطح کارآمدی شعب در بررسی پرونده‌های تسهیلات کلان، انجام عملیات تخصصی بانکی و مذاکره با واحدهای معتبر تعاونی و تولیدی را فراهم می‌آورد. وی همچنین افزود: واحدهای استانی باید برای نیازهای بانکی خرد، متوسط و کلان تعاونی‌ها و فعالان اقتصادی راهکار داشته باشند.

همچنین بخوانید

ایشان با بررسی عملکرد مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: حدود ۵درصد امکانات بانک به لحاظ نیروی انسانی، شعبه و تجهیزات الکترونیک در این استان بکار گرفته‌شده است که ماحصل آن کسب سهم ۳درصدی در تجهیز و تخصیص منابع و ایجاد ارزش‌افزوده از مجموع عملکرد بانک توسعه تعاون بوده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون مانده تسهیلات اعطایی این استان در پایان شهریورماه سال جاری به میزان ۴۳۰۰میلیارد ریال عنوان نمود و ضمانت‌نامه‌های صادره طی سالهای ۹۷و ۹۸استان را به ارزش ۴۰۰میلیارد ریال اعلام کرد.

گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، احمد محمدی مدیر امور شعب، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری و امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان آذربایجان شرقی را بررسی نمودند و غفور اصغر رضایی مدیر امور شعب استان آذربایجان شرقی، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا