بانکبانک و بیمه

سرانه تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در شعب استان یزد از متوسط نظام بانکی استان بالاتر است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: سرانه تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در شعب استان یزد از متوسط نظام بانکی استان بالاتر است

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان یزد که عصر امروز به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال ۹۸ در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: سرانه تسهیلات پرداختی این بانک در استان یزد حدود ۳۸۸میلیارد ریال به ازای هر شعبه بوده است که ۲۵درصد بالاتر از سرانه نظام بانکی استان بوده است.

نجفی خاطر نشان کرد: مانده تسهیلات اعطایی استان تا پایان شهریور ماه سال جاری به میزان ۳۸۸۵میلیارد ریال بوده است که حدود ۲.۶۸درصد از مجموع عملکرد این بانک در شاخص مذکور را تشکیل می دهد.

وی تصریح کرد: میزان افزایش استان در شاخص منابع سپرده ای در شش ماهه ابتدایی سالجاری ۸۲۵میلیارد ریال بوده است که موجب تحقق کامل برنامه تجهیز منابع استان گردیده است.

وی در همین رابطه افزود: استان یزد با این میزان افزایش در تجهیز منابع به سهم ۱.۴درصدی از کل شعب بانک توسعه تعاون نائل گشته است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: حدود ۲.۵درصد امکانات این بانک به لحاظ سرمایه انسانی و امکانات شعبه ای در استان یزد وجود دارد که استان با توسعه خدمات بانکی کارمزد محور حدود ۲.۸درصد درآمد غیر مشاع بانک توسعه تعاون را به خود اختصاص داده است.

نجفی در تبیین فعالیت های توسعه ای این استان، عملکرد مدیریت یزد در خصوص تامین مالی واحدهای تولید برق بر اساس تفاهم نامه بانک با وزارت نیرو را بررسی نمود.

گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، احمدزاده رییس اداره کل بازرسی، احسانی رییس اداره کل نظارت اعتباری، و میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان یزد را بررسی نمودند و غلامرضا  حسانی زاده مدیر امور شعب استان یزد، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا