بانکبانک و بیمه

مدیرعامل بانک ملی ایران: جذب منابع ارزان قیمت در اولویت است

مدیرعامل بانک ملی که به خراسان جنوبی سفر کرده بود، پس از شرکت در همایشی که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای کشاورزی،نیرو،کار و ورزش و رئیس کمیته امداد برگزار شد، در جمع کارکنان بانک نیز حضور یافت.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران دکتر حسین زاده در ادامه سفر خود به بیرجند با حضور در گردهمایی کارکنان ستادی و شعب تحت پوشش اداره امور شعب خراسان جنوبی به ارائه راهکارهایی برای تعامل بیشتر با مشتریان و افزایش درآمد و سودآوری بانک پرداخت.

وی با بیان این که جذب منابع ارزان قیمت باید در اولویت باشد، خاطرنشان کرد؛ کاهش هزینه های بانک از طریق رعایت سود سپرده های ابلاغی همواره باید مد نظر همکاران باشد. مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با حضور در دو شعبه ممتاز بیرجند و بلوار معلم بیرجند، با کارکنان این واحدها دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدارها با اشاره به پتانسیل خدمات بی بدیل دیجیتالی بانک ملّی ایران تأکید کرد؛ همکاران باید به منظور تسریع و آسان شدن تبادلات مالی مشتریان، در جهت معرفی محصولات دیجیتال بانک نظیر سامانه بام و اپلیکیشن بله تلاش کنند.

وی همچنین خدمات رسانی به مردم را از ارزنده ترین توفیقات خدای متعال برای کارکنان بانک برشمرد و گفت: فرهنگ ارائه صادقانه خدمات با روی گشاده برخاسته از قدمت ۹۱ ساله این بانک است و از همین روست که مردم به بانک ملی ایران اعتماد دارند.

حسین زاده در ادامه سفر خود در جلسه فوق العاده ای به منظور بررسی مسائل کارخانه سیمان باقران حضور یافت و راهکارهایی برای برون رفت این بنگاه اقتصادی از مشکلات کنونی ارائه کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا