انرژی

۲۴۰۰ دستگاه کنتور معیوب روستایی؛ بلای جان شرکت آبفار

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ دستگاه کنتور مشترکان روستایی معیوب بوده و نیاز به تعویض دارد.

علیرضا جزءقاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۱۸۴ دستگاه کنتور معیوب در مدت ۶ ماهه سال‌جاری در سطح روستاهای استان زنجان تعویض شده که اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه این هزینه‌ها از اعتبارات داخلی شرکت تامین شده است، افزود: ایجاد بسترهای لازم برای توزیع آب شرب سالم و بهداشتی از اهداف مهم شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان است.

همچنین بخوانید

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر ۲۴۰۰ دستگاه کنتور مشترکان روستایی معیوب بوده و نیاز به تعویض دارد.

جزءقاسمی تصریح کرد: باید توجه داشت که کنتورهایی که خراب و عمر مفید آن‌ها تمام شده است به منظور شناسایی دقیق میزان فروش آب نیاز به تعویض دارد  به همین دلیل برای تعویض کنتورهای آب معیوب موجود، به رقمی بالغ بر ۱۰۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

وی اظهار کرد: هدف از تعویض کنتورهای معیوب و خراب، شناسایی دقیق میزان فروش، جلوگیری از هدررفت آب، شناسایی انشعابات غیرمجاز و … است که این موارد برای این شرکت اهمیت بالایی دارد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: بیشترین کنتور تعویض شده در ۶ ماهه سال‌جاری به شهرستان زنجان با ۵۰۶ دستگاه و کمترین تعویض به شهرستان ماهنشان با ۱۰ کنتور تعوض شده اختصاص دارد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا