صنعت، معدن، تجارت

  اعزام ناوگان امدادی گروه سایپا برای اجرای طرح اربعین ۹۸

مدیرعامل شرکت سایپایدک گفت: ناوگان امدادی گروه خودروسازی سایپا برای اجرای طرح اربعین ۹۸ عازم مرزها و شهرهای غرب کشور شد.

همچنین بخوانید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، نظام‌الدین وفا در حاشیه مراسمی که به همین مناسبت در گروه خودروسازی سایپا برگزار شد، افزود: با توجه به حضور گسترده هموطنان در مراسم اربعین حسینی و افزایش تردد زائران در مرز کشور عراق و مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، قصر شیرین، شلمچه و چذابه (بستان) ناوگان امدادی گروه خودروسازی سایپا در استان های کرمانشاه، ‌ایلام و خوزستان برای خدمت‌رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا در آماده باش کامل خواهند بود.

وی افزود: در طرح اربعین امسال علاوه بر ناوگان امدادی، ۶۱ پایگاه ویژه در مسیرهای منتهی به مرز عراق استقرار یافته و آماده ارائه خدمات مطلوب به زائرین هستند.

مدیرعامل سایپایدک گفت: در این طرح که از ۱۸ مهرماه آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت، علاوه بر محصولات گروه سایپا به سایر خودروهای سواری نیز خدمات ۲۴ ساعته ارائه خواهد شد.

وفا افزود: در طول طرح، دفاتر منطقه ای،  انجمن صنفی استانی نمایندگان و مدیران ارشد گروه سایپا در بخش کنترل و نظارت بر آن مشارکت خواهند کرد و با تأمین کامل قطعات مورد نیاز نمایندگی‌ها، پایگاه‌های ویژه و ناوگان امدادی، شبکه در تامین قطعات بسیار چابک خواهد بود.

لازم به ذکر است هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱تماس حاصل کرده، یا به نشانی اینترنتی شرکت امدادخودرو سایپا به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا