خودروصنعت، معدن، تجارت

تولید خودرو مطابق استانداردهای مصوب ملی از برنامه‌های مهم ایران خودرو

فرشاد مقیمی مطرح كرد:

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در دیدار با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برنامه‌های این خودروساز را در زمینه رونق تولید، عرضه محصولات جدید و گام‌های توسعه‌ای در حوزه پلتفرم، قوای محرکه و تنوع سوختی تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  در دیدار روز گذشته، فرشاد مقیمی با اشاره به برنامه‌های کوتاه‌مدت تدوین شده گفت: ‌بازنگری ترکیب تولید با هدف تمرکز بر محصولات پرفروش با حاشیه سود مناسب، افزایش تولید روزانه، تکمیل و تحویل خودروهای دارای کسری قطعه، تعیین و تکلیف بدهی معوقه قطعه‌سازان از مهم‌ترین اولویت‌های کاری ایران خودرو است.

وی ارتقای کیفیت محصولات و رضایت مشتریان را سرفصل مهم فعالیت های ایران خودرو برشمرد و گفت: ارتقای کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به مشتریان، توسعه و تعمیق ساخت داخل و تدوین برنامه جامع کاهش هزینه‌های سربار تولید از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

همچنین بخوانید

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو خاطرنشان کرد:‌ تدوین نقشه راه صادرات خودرو، قطعات و مجموعه‌های داخلی ساخته شده، توسعه پلتفرم و قوای محرکه، ‌ایجاد شبکه مهندسی جهت اخذ مشارکت در توسعه محصولات و قطعات از مهم‌ترین برنامه‌های بلند مدت این خودروساز است.

مقیمی مهم‌ترین گام‌های توسعه‌ای ایران خودرو را توسعه خانواده موتورهایی با تکنولوژی بالا و سایز کوچک با هدف آلایندگی کمتر و تتوع سوختی، عرضه خودروها با گیربکس‌های جدید اتوماتیک، طراحی و تولید خودروهای هیبریدی و برقی دانست.

وی در زمینه عرضه محصولات جدید به بازار گفت: در سال جاری دو محصول پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود و خودروی ۳۰۱ سال آینده به سبد محصولات این شرکت اضافه خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد :‌تولید خودرو مطابق استانداردهای مصوب ملی از برنامه‌های مهم این خودروساز است.

در این دیدار محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ایران خودرو برنامه‌های خوبی برای ارتقای سطح کیفی محصولات و افزایش ضریب ایمنی آنها تدارک دیده است اما باید این برنامه با جدیت عملیاتی شود.

وی افزود: همواره یکی از عوامل بروز تصادفات جاده‌ای مساله کیفیت خودروها است و باید برای کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای خودروسازان بیش از گذشته در راستای افزایش کیفیت و ایمنی محصولات تولیدی و  جلب رضایت مشتریان و اعتمادسازی گام بردارند.

گفتنی است، اعضای کمیسیون عمران مجلس از خطوط تولید و مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو بازدید کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا