خودروصنعت، معدن، تجارت

تفاهم نامه همکاری ایران خودرو و مراکز دانش بنیان

درحاشيه آيين اختتاميه گردهمايي فن‌آورانه صنايع، شركت‌هاي دانش بنيان و استارت‌آپ‌هاي صنعت خودرو به امضا رسيد:

در راستای سیاست‌های کلی کشور برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری‌های سازنده برای حمایت از توسعه و تجاری‌سازی فن‌آوری‌ها،‌ تفاهم‌نامه همکاری میان گروه صنعتی ایران‌خودرو،‌ صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق پژوهش و فن‌آوری کریمه و گروه خودکفایی دانش و فن‌آوری فاطر به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  در این تفاهم نامه که روز گذشته به امضای مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو رسید،‌ این خودروساز متعهد به ایجاد زیرساخت و فرآیند مناسب برای شناسایی و ارایه نیازهای فن آورانه صنعت خودرو شد.

فراهم‌سازی زیرساخت‌های فیزیکی و شرایط لازم برای شبکه‌سازی در نواحی فن‌آوری در سطح کشور مطابق با نیاز فن‌آورانه و حمایت از مدل همکاری مرکز نوآوری ایران‌خودرو در راستای ارتباط با شکبه دانشی موجود در کشور و همچنین فراهم‌سازی امکان استفاده از زیرساخت‌های آزمایشگاهی و تست ایران خودرو برای شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط از دیگر تعهدات ایران خودرو در این تفاهم نامه است.
همچنین در حاشیه این گردهمایی، تفاهم‌نامه همکاری میان ساپکو و شرکت مهندسی و فن آوری طیف زمین برای طراحی و تولید خودروهای متصل به امضا رسید.

همچنین بخوانید

 

 

منبع
پایگاه اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا