بانکبانک و بیمه

انجام عملیات تخصصی بانکداری در ۴۵۰ واحد بانکی

مدیرعامل بانک توسعه تعاون عنوان کرد: ۴۵۰ واحد بانکی در استان‌های سراسر کشور با انجام عملیات تخصصی بانکداری مجموعه فعالیت توسعه‌ای بانک توسعه تعاون را ساماندهی می‌کنند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان قم که به‌ منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال ۹۸ در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: روسای شعب این بانک ضمن التزام به بانکداری توسعه‌ای، واجد مهارت‌های لازم برای کمک به کنترل اقلام ترازنامه‌ای هستند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزود: رعایت قواعد بانکداری توسعه‌ای از مهم‌ترین مبانی مورد التزام کارکنان این بانک است، ضمن آنکه روسای واحدهای بانکی از آگاهی، توانایی و مهارت لازم برای تسلط بر وضعیت ترازنامه برخوردار هستند.

مهدیان با اعلام اینکه ۴۵۰ واحد بانکی در استان‌های سراسر کشور با انجام عملیات تخصصی بانکداری مجموعه فعالیت توسعه‌ای بانک توسعه تعاون را ساماندهی می‌نمایند گفت: روسای واحدهای بانکی دارای آگاهی هستند که انواع سپرده پذیری، تسهیلات، ضمانت‌نامه و تخصیص ابزارهای پرداخت در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت چه اثراتی بر ترازنامه بانک دارد و باید برای تطبیق فعالیت‌ها و ترازنامه بانک مراقبت داشته باشند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: هرچه بانک در تحقق وضعیت مطلوب شاخص‌های مالی و عملکردی خود پایداری بیشتری داشته باشد، زمینه بهتری را برای گسترش فعالیت‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زایی فراهم خواهد کرد.

مهدیان با بررسی عملکرد مدیریت شعب استان قم گفت: سرانه تسهیلات پرداختی شعب بانک توسعه تعاون در این استان برابر با سرانه نظام بانکی در قم است. وی افزود: این استان حدود ۱.۲ درصد امکانات بانک توسعه تعاون را در اختیار دارد که در ارائه دستاوردها در شاخص‌های تجهیز و تخصیص منابع و ایجاد ارزش‌افزوده سهمی کمتر از یک درصد را محقق نموده است. وی در ادامه به پرداخت ۲۵۳ میلیارد ریال تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان قم اشاره نمود.

گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، جعفر مشکی مشاور مدیرعامل و احمد محمدی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان خوزستان را بررسی نمودند و جمشید خالویی مدیر امور شعب استان قم، معاون وی و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا