امور زیربناییراه و ساختمان

انجام ۲۳۷ سورت پرواز هواپیمایی ایران‌ایر برای انتقال زوار اربعین به نجف اشرف

مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی خیام گشت‌ایرانیان از انجام ۲۳۷ سورت پرواز هواپیمایی ایران‌ایر برای انتقال زوار اربعین به نجف اشرف خبر داد.

همچنین بخوانید

ساسان همدانی مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی خیام گشت‌ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: خوشبختانه علی‌رغم هجوم و استقبال بی‌سابقه زوار از پیاده‌روی اربعین و اختصاص بلیت‌های قیمت مصوب برای زوار، شرکت هواپیمایی ایران‌ایر توانسته با ۲۳۷ سورت پرواز و به کار گرفتن تمامی خلبان‌های خود با روحیه‌ای جهادی موفق شدند نیازهای مسافران را برآورده کرده و در سراسر کشور پروازهای ایران‌ایر به مقصد نجف در حال برگزاری است.

همدانی تصریح کرد: لازم می‌دانم از کاپیتان زنگنه مدیرعامل ایران‌ایر، کاپیتان قاسمی قائم‌مقام و عباس جمشیدی معاون بازرگانی شرکت تشکر و قدردانی کنم که با تلاش شبانه‌روزی توانستند بعد از موفقیت در اعزام حجاج به سرزمین وحی در پروژه انتقال زوار به نجف‌اشرف هم موفق باشند.

وی متذکر شد:‌ عملیات انتقال زوار تا انتهای مهرماه ادامه دارد و از آبان‌ماه پروازها طبق برنامه انجام می‌شود. امیدواریم مردم عزیز کشورمان نیز از خدمات ما راضی باشند و ما را دعا کنند.

 

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا