صنعتصنعت، معدن، تجارت

از مدیران منابع انسانی فعال و حامیان رونق تولید قدردانی خواهد شد

با توجه به رویکرد وزیر صمت در نشست خبری پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی عنوان شد:

نشست خبری پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با حضور ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، ابوالفضل کیانی بختیاری در نشست خبری پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی، با اشاره به رویکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ترویج و فرهنگ‌سازی رونق تولید،اظهار داشت:برنامه کاری سازمان مدیریت صنعتی همسو با اهداف وزیر صمت است و در همین راستا در این کنفرانس از مدیران منابع انسانی فعال و حامیان رونق تولید قدردانی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در پایان در خصوص تعداد شرکت‌های انتخاب شده در این کنفرانس در زمینه حمایت از رونق تولید، اظهار داشت: ۱۰ شرکت برتر این حوزه در کنفرانس معرفی خواهند شد که برای تعیین این ۱۰ شرکت شاخص‌های متعددی از جمله اشتغالزایی، تولید و داخلی‌سازی و بسیاری از شاحص‌های دیگر درنظر گرفته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در طول برگزاری دوره‌های مختلف کنفرانس توسعه منابع انسانی سعی این بوده است که ادبیات‌سازی، جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی این حوزه نهادینه شود و مهمتر از همه توانمند‌سازی در حوزه منابع انسانی توسط سازمان مدیریت صنعتی صورت بگیرد که نتایج و دستاوردهای کنفرانس‌های برگزار شده بیانگر این است که این توانمند‌سازی در کشور اتفاق افتاده است.
کیانی بختیاری در خصوص اهداف برگزاری کنفرانس توسعه منابع انسانی، بیان داشت:هدف برگزاری این کنفرانس توانمندسازی منابع انسانی، شبکه‌سازی و ایجاد گروه‌های تخصصی این حوزه در کشور و همچنین معرفی مهمترین دستاوردهای آن در کشور است.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در خصوص دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس، گفت: یکی دیگر از اهداف مهمی که این کنفرانس دنبال می‌کند معرفی و شناسایی چهره‌های برتر و شاخص حوزه منابع انسانی است.
کیانی بختیاری با بیان این نکته که کمک به تصمیم‌‌گیری‌های حوزه منابع انسانی در کشور از اهداف برگزاری این کنفرانس است، افزود: کنفرانس توسعه منابع انسانی فرصتی برای شناسایی مهمترین چالش‌های این حوزه در کشور است تا صاحب‌نظران بتوانند با استفاده از اطلاعات بدست آمده برای اجرای برنامه‌ها از سوی مقامات و برنامه‌ریزان کشور تصمیم گیری نمایند.
وی با بیان اینکه موضوع پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی بر مبنای سرمایه‌ های انسانی و رقابت‌پذیری تنظیم شده است، اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهایی که در این دوره از کنفرانس منابع انسانی انجام می‌شود این است که برنامه‌ای را همسو با نوآوری با ساخت داخل و رونق تولید طرح‌ریزی کرده‌ایم و در محورهای مختلف کنفرانس توزیع شده است.

همچنین در این جلسه احمد بذلی رئیس شورای راهبری کنفرانس اظهار داشت: یکی از ابزارهای سازمان مدیریت صنعتی در جهت انجام مأموریت خود، برگزاری کنفرانس‌های توسعه منابع انسانی است که از سال۱۳۸۱ تا کنون، ۱۴ دوره آن برگزار شده و امسال نیز، به امید خدا، در ۲۸ و ۲۹آبان ‌ماه، پانزدهمین دوره آن برگزار خواهد شد.
کنفرانس توسعه منابع انسانی بعنوان مهمترین رویداد علمی این حوزه در کشور با هدف فرهنگ سازی برای ارتقاء جایگاه مدیریت منابع انسانی در سازمان ها و بنگاه های ایرانی و فراهم کردن زمینه ای برای شکوفایی سرمایه¬های انسانی، برگزار می شود.
وی مهمترین آثار و نتایج برگزاری کنفرانس توسعه منابع انسانی در کشور را شامل تاسیس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، توسعه حرفه گرائی و توسعه مدل ها و الگوهای بومی عنوان نمود.

در ادامه این جلسه نسرین جزنی دبیر کمیته علمی به بیان ویژگی ها و برنامه های علمی پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی پرداخت و برخی از محورهای این کنفرانس را شامل مدیریت منابع انسانی مبتنی بر مقتضیات زمان از جمله رکود، تحریم و شرایط پیچیده محیطی و نیز جذب، توسعه، نگهداشت و خروج سرمایه های انسانی در کسب و کارهای دانش بنیان عنوان داشت.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا