بانکبانک و بیمه

نقشه راه شعب بانک توسعه تعاون باتبیین مدلهای کسب‌وکار مشخص می‌شود

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: نقشه راه شعب بانک توسعه تعاون باتبیین مدلهای کسب‌وکار مشخص می شود.

به گزارش آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری که عصر امروز به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال ۹۸ در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: فعالیت‌های تخصصی این بانک در لایه‌های مختلف قابل‌تفکیک است و مدل‌های کسب‌وکار بانک با ارائه راهبرد برای هر فعالیت، درمجموع نقشه راه شعب بانک را مشخص می‌نماید.

عصارزاده نظام برنامه‌ریزی و عملکرد این بانک راجریانی پیوسته و پویا عنوان نمود که موارد بهبود و اصلاح فرآیند در این سیستم هم‌زمان با عملیات صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به تدابیر صورت گرفته بانک برای بهبود عملیات تجهیز منابع گفت: حجم فعالیت و اندازه بانک طی سه سال اخیر با رشد ۴۰درصدی در همه شاخص‌ها مواجه گردیده و با رعایت جنبه‌های بهره‌وری، قیمت تمام‌شده پول نیز کاهش‌یافته است که در تقویت توان توسعه‌ای بانک اثرگذار بوده است.

عصارزاده با بررسی عملکرد این استان گفت: شعب استان چهارمحال و بختیاری در اکثر شاخص‌ها رشدی متوازن محقق نموده است و با برخورداری از حدود ۱.۶درصد امکانات شعبه‌ای بانک توسعه تعاون، در سال ۹۷رشد ۱۱درصدی در شاخص تجهیز منابع و رشد ۴۶درصدی در صدور ضمانت‌نامه را محقق نموده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: طی هجده ماه اخیر ۱۱۰۰میلیارد ریال تسهیلات به تعاون گران و کارآفرینان استان چهارمحال و بختیاری پرداخت‌شده که یک درصد تسهیلات اعطایی بانک را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: تسهیلات پرداختی استان در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری به میزان ۳۳۶میلیارد ریال بوده است.

گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، احمد محمدی مدیر امور شعب و علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان چهارمحال و بختیاری را بررسی نمودند و بهرام عزیزی مدیر امور شعب استان چهارمحال و بختیاری، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا