بانکبانک و بیمه

پیام تسلیت به مناسبت اربعین سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)

دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه در پیامی فرا رسیدن چهلمین روز شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان را به ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفت.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام مدیر عامل بانک رفاه به این شرح است:

                                                      بسمه تعالی

قال رسول الله(ص): “کربلا پاک‌ترین بقعه روی زمین و از نظر احترام بزرگترین بقعه ‍‌هاست”

ملت شریف ایران اسلامی

سلام علیکم

فرا رسیدن چهلمین روز از شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین و یاران با وفای ایشان را محضر یکایک شما عزیزان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

قیام تاریخی حضرت اباعبدالله(ع) به همراه اهل بیت معظم و مکرمشان علیه ظلم و جور درسی سترگ برای تمامی اعصار در حیات بشریت است.

پیام این جانفشانی و شهادت در راستای زنده نگاه داشتن دین خدا و اسلام ناب محمدی برای پیروان راستین آن امام همام و آزاده، همچون چشمه ساری زلال و همیشه جوشان و خروشان است که پاکباختگان و دلسوختگان حضرتش را تا ابدیت از عشق، ایثار، شور بندگی، همیّت، ظلم‌ستیزی و یاری ضعفا سیراب می‌سازد.

اینک که در اربعین مقدس و جاویدانش حضور داریم، با گوش جان شمیم معطر و عطرآگین شهادت، ایثار و آزادگی حضرت امام حسین(ع) را استشمام می‌کنیم و با پیاده‌روی بزرگ اربعین و یا هر حضور ارزشمند دیگری، یاد و خاطره شهادت جانسوز حسین بن علی(ع) و یاران شهیدش را ارج می‌نهیم و پاس می‌داریم.

آرزومندیم خداوند سبحان ما را در خیل مخلصان، رهروان و رهپویان مکتب عاشورایی و حسینی نایل فرماید.

                                                                                                                                                                                                                                                                              محمدعلی سهمانی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا