بانکبانک و بیمه

حرکت بانک توسعه تعاون به سمت بانکداری دیجیتال

عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون بیان داشت: این بانک بسترهای پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال را آماده نموده است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون که در نوبت عصرگاهی کارگاه آموزشی مدیران ارشد، ستادی و استانی بانک توسعه تعاون در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان مرکزی سخن می‌گفت ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: افزایش شفافیت، کارآمدی و مدیریت صحیح هزینه‌ها از رهنمودهای سیاستی مورد تأکید وزارت امور اقتصادی و دارایی برای نظام بانکی می‌باشد.

وی افزود: پیاده‌سازی اصول حاکمیت شرکتی و بانکداری دیجیتال از مهم‌ترین برنامه‌های تحول نظام بانکی می‌باشد. وی با تبیین بانکداری دیجیتال گفت: کلیه برنامه‌ها و فعالیت معماری و فرایند بانک کاملاً متحول می‌شود و مدل کسب‌وکار بانک بر روی استراتژی، ساختار سازمانی و فرهنگ‌سازمانی اثر می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: بانکداری آنلاین صرفاً بر دیجیتالی کردن جنبه‌های اصلی بانکداری تمرکز دارد، درحالی‌که بانکداری دیجیتال امکان ارائه خدمت بانکی را در هر زمان، هرکجا و در هر کانال خدمتی فراهم می‌کند.

نجفی به روسای واحدهای بانکی توصیه نمود پیاده‌سازی اصول مدیریت مالی در واحدها را در راستای بهبود شاخص‌های ترازنامه‌ای مدنظر قرار دهند. وی بهره‌گیری از فرصت طرح‌های ملی و محصولات بانک را ظرفیتی مناسب برای تعامل با تعاونگران و کارآفرینان و توسعه بازار عنوان نمود. نجفی هدف انعقاد تفاهم‌نامه با مشتریان را ایجاد بازده و ظرفیت جدید برای توسعه بازار اعلام نمود و گفت: واحدهای استانی و شعب لازم است مراقبت کافی برای پیشبرد اصول حرفه‌ای تفاهم‌نامه‌ها را رعایت نمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا