بانکبانک و بیمه

آغاز ساخت مدارس با حمایت گروه مالی گردشگری


آیین کلنگ زنی ساخت سه باب مدرسه در مناطق محروم کرمان با حمایت بانک و گروه مالی گردشگری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، در این آیین که با حضور "مهدی جهانگیری"، رییس گروه مالی گردشگری، "علی اصغر سفری"، مدیرعامل بانک گردشگری و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد، رییس گروه مالی گردشگری در سخنانی با اشاره به اهمیت ایفای مسئولیت های اجتماعی برای بنگاه های اقتصادی تاکید کرد: گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری نهضت مدرسه سازی به ویژه در مناطق محروم را به طور جدی در دستور کار دارند و باور داریم که کشوری که می خواهد به توسعه یافتگی برسد نیازمند رشد فضا و فرصت های آموزشی است.
جهانگیری با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: گروه مالی گردشگری در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، موفق به ایجاد بیش از شش هزار شغل برای فرزندان این مرز و بوم شده و ایجاد چهار هزار شغل جدید را تا پایان سال برنامه ریزی کرده است.
وی ادامه داد: برای ریشه کن کردن فقر باید زیرساخت ها را به گونه ای فراهم کرد که هیچ جوانی در خانواده ای بیکار نباشد و بتواند با تحصیل و در اختیار داشتن فرصت شغلی معاش خانواده خود را تامین کند.
همچنین در این مراسم، سفری مدیرعامل بانک‌گردشگری در سخنانی گفت: بانک گردشگری به عنوان یک بانک خصوصی همواره نگاهی جدی به ایفای مسئولیت های اجتماعی خود داشته است و همواره از فعالیت های خیریه و اجتماعی که با همت بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم انجام می شده حمایت جدی کرده است.
گفتنی است سه مدرسه ای که قرار است در قالب این پروژه ساخته و تجهیز شوند در منطقه رودبار جنوب و زهکلوت(جازموریان) کرمان در قالب سری مدارس کیمیای دانش واقع شده اند. پیش از این نیز چندین باب مدرسه در مناطق محروم کشور با همت بانک و گروه مالی گردشگری افتتاح شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته اند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا