بانکبانک و بیمه

برای اولین بار سهم اشتغال روستایی به ۲۵ درصد رسید

وزیرجهادکشاورزی گفت: برای نخستین بار،  سهم اشتغال روستایی از اشتغال کل به ۲۵ درصد رسیده است که این موفقیت ناشی از تاثیر مثبت عملکرد بانک کشاورزی است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری، اعلام کرد: برای نخستین بار،  سهم اشتغال روستایی از اشتغال کل به ۲۵ درصد رسیده است که این موفقیت ناشی از تاثیر مثبت عملکرد بانک کشاورزی است.

مهندس حجتی روز شنبه ۱۱ آبان در همایش مدیران شعب بانک کشاورزی که با حضور دکتر بخشنده معاون وزیر ، روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک، اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات و مدیران استانی بانک کشاورزی در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: عملکرد بانک کشاورزی در طرح  توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری بسیار خوب بوده و به همت این بانک ۶۷ درصد از اعتبار این طرح وارد بخش کشاورزی شد که این میزان، بیشتر از پیش بینی ها بوده است و جای تشکر دارد.

وی افزود : با پیگیری ها و هماهنگی هایی که از یک سال پیش با مجلس و دولت صورت گرفت، موفق شدیم مجوز پرداخت تسهیلات از محل اعتبار برگشتی طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری را برای بانک کشاورزی اخذ کنیم که فرصت بسیار خوبی برای ادامه روند خدمت رسانی به بخش کشاورزی توسط این بانک است.

مهندس حجتی در ادامه با تأکید بر اهمیت عملکرد بانک در توسعه بخش کشاورزی، تاثیر آن را نه تنها برای امروز که برای آینده مردم وکشور مهم دانست و تصریح کرد: اعتبار تبصره ۱۸ و توسعه کشت های گلخانه ای ، فرصتی طلایی برای بخش کشاورزی است و نیل به هدف گذاری انجام شده، اهتمام بیشتر بانک کشاورزی و تسهیل در پرداخت این تسهیلات را می طلبد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا