صنعتصنعت، معدن، تجارت

توانمندی‎های بخش‌های مختلف کشور باید هم‌افزا شود

‌معاون وزیر صنعت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) گفت : جهاد دانشگاهی در تولید دانش مرتبط با نیازهای کشور در لبه تکنولوژی، فعالیت بسیار خوبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، محمد باقر عالی در بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز در گفت: جهاد دانشگاهی یکی از محصولات انقلاب است، همانطوری که کارهای جهادی در سایر زمینه‌ها داریم، در حوزه علم و فناوری هم این هویت در کشور ایجاد شده تا در این زمینه هم کارهای جهادی انجام شود.

عالی افزود: کارهای جهادی یعنی کارهایی که بدون توقع، سریع، بدون چشمداشت و در راستای اهداف انقلاب انجام می‌شود و در این بازدید ما با گوشه‌ای از توانمندی‌های جهاد دانشگاهی آشنا شدیم.

وی با بیان اینکه در این بازدید با گوشه ای از فعالست های جهاد دانشگاهی آشنایی شدیم ، افزود: جهاد در تولید دانش مرتبط با نیازهای کشور در لبه تکنولوژی ، فعالیت بسیار خوبی دارد.

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با تاکید بر اینکه توانمندی‌های کشور و نظام با یکدیگر هم افزا شود ، تصریح کرد: همانطور که همکاری بین ایدرو و جهاد دانشگاهی از سال‌های قبل وجود داشته، هم‌افزایی بین این دو سازمان و نهاد هم ضروری و هم محسوس است؛ جهاد به دلیل عمق و سابقه فعالیتش در بسیاری از زمینه‌ها برای اینکه بتواند مسئله کشور با فناوری های که تولید کرده حل کند ، نیاز به همکاری سازمان توسعه‌ای مثل ایدرو دارد.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا