صنعتصنعت، معدن، تجارت

تفاهم نامه همکاری سه جانبه با ایتکو

شرکت توربین توان گستر ایرانیان ( ایتکو ) در یک تفاهم نامه سه جانبه با شرکت های مس سونگون و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی توافق کردند در پروژه های صنعتی با یکدیگر همکاری کنند .

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی ، در هفتمین نمایشگاه ربع رشیدی تبریز ( رینوتکس ) که در هفته گذشته برگزار شد شرکت توربین توان گستر ایرانیان شرکای همکاری آینده خود را انتخاب کرد و با آن ها برای بومی سازی قطعات تجهیزات صنعتی توافق کرد .

شرکت توربین توان گستر ایرانیان در تفاهم نامه ای که با شرکت مس سونگون و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی امضاء کرد با شرکای جدید خود توافق کرد که در زمینه طراحی ، تولید و پایش تجهیزات صنعتی با یکدیگر همکاری داشته باشند .

در نمایشگاه ربع رشیدی ( رینوتکس ) ، صنعتگران داخلی از بومی سازی قطعات تجهیزات دوار و مجموعه های صنعتی در ایتکو استقبال کردند.

یکی از تولیداتی که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت ، برنامه ایتکو برای تولید توربوشارژر لوکوموتیو بود . ایتکو تا کنون ۳۳۰۰ قطعه توربین راستون را برای شرکت های نفتی کشور بومی سازی کرده است .

این شرکت همچنین نیروگاه همزمان تولید برق و بخار ( CHP ) هشت مگاوات شاهین شهر اصفهان را از مرحله طراحی تا اجرا با موفقیت انجام داده است و کلیه فرآیند های پایش ، مدیریت اداره نیروگاه را توسط مهندسین ایرانی خود انجام می دهد .

در ربع رشیدی تبریز که از ۱۳ تا ۱۷ آبان در تبریز برگزار شد ۳۲۰۰ طرح ، ایده و محصول فناورانه و دانش بنیان از سوی شرکت های مختلف مطرح شد .

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا