بانکبانک و بیمه

دریافت رمز یکبار مصرف بانک صادرات از نرم‌افزار «ریما»

‌دارندگان کارت‌های بانک صادرات ایران می‌توانند با دریافت رمز یکبار مصرف از طریق نرم‌افزار «ریما» با مراجعه به سایت بانک صادرات ایران یا اپلیکیشن «صاپ»، تراکنش‌های پولی خود را در بستری امن انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ایجاد بستر امن و هم‌راستایی با دستورالعمل‌های بانک مرکزی در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی، دسترسی به رمز یکبار مصرف با استفاده از نرم‌افزار «ریما» را برای دارندگان کارت‌های بانک صادرات ایران فراهم کرده است.

استفاده از رمز یکبار مصرف بر اساس مقررات و مصوبات بانک مرکزی از ابتدای دی ماه سال جاری الزامی است و دارندگان کارت‌های بانک‌ صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سایت بانک صادرات ایران به نشانی: www.bsi.ir یا با استفاده از اپلیکیشن «صاپ» نرم‌افزار «ریما» را بر روی تلفن‌همراه خود نصب کرده و با استفاده از خودپرداز بانک صادرات ایران رمز یکبار مصرف را فعال کنند.

با تعریف رمز ورود به برنامه شامل حداقل شش کاراکتر (شامل یک حرف انگلیسی، یک عدد و یکی از کاراکترهای خاص) برای ورود به «ریما»، مراحل ورود و ثبت‌نام در این نرم‌افزار آغاز شده و با درج شماره تلفن همراه و دریافت کد فعال‌سازی از طریق پیامک، مرحله ثبت‌نام تکمیل ‌می‌شود.

برای ورود به برنامه از بین دو گزینه ورود با اثر انگشت یا رمز عبور باید یکی را انتخاب کرد. در مرحله بعد با مراجعه به خودپردازهای بانک صادرات در بخش «سایرخدمات»، گزینه «فعال‌سازی رمز اول یا دوم» را انتخاب کرده و سپس شماره تلفن خود را وارد کنید. در این مرحله رمز هشت کاراکتری در رسید دستگاه خودپرداز دریافت می‌شود. ضمن اینکه پیامک کد فعال‌سازی نیز به تلفن‌ همراه ارسال می‌شود.

در ادامه باید رمزهای دریافت شده از خودپرداز و پیامک را در قسمت مربوطه نرم‌افزار «ریما» وارد کرد تا امکان دریافت رمز یکبار مصرف از طریق این نرم‌افزار فراهم شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا