بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح‌های تعاونی گیلان

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح‌های تعاونی گیلان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه کبیری معاون امور تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران این بانک، طی سفر به استان گیلان از شرکت تعاونی گیل مرغانه و تعاونی‌های مسکن مهر آتیه سازان کاسپین بازدید کردند.

مهدیان پس از بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت تعاونی، در جمع مدیران کل استان و خبرنگاران اظهار داشت: بانک توسعه تعاون محصولات و خدمات خود را برای ارائه به تعاون گران و کارآفرینان ساماندهی نموده است و از طریق تأمین مالی واحدهای تعاونی و تولیدی از تولید و اشتغال ملی حمایت می‌کند

مهدیان با تأکید بر این نکته که باوجود نظام بانکی، همه واحدهای تولیدی کشور باید ظرفیت‌های تولیدی خود را تقویت نمایند ادامه داد گروه تولیدی تعاونی‌های بزرگ و برتر استان می‌باشد که مبلغ۶۰میلیارد ریال از محل اشتغال پایدار روستایی تسهیلات دریافت نموده که این تسهیلات منجر به اشتغال ۵۰نفر به‌صورت مستقیم شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان این نکته که رابطه دوسویه با چنین مجموعه‌هایی برای بانک توسعه تعاون افتخار محسوب می‌شود، آمادگی کامل این بانک را برای ارائه خدمات تخصصی به این شرکت اعلام کرد.

مهدیان تصریح کرد: بانک توسعه تعاون این آمادگی را دارد که با توجه به مزیت‌های خود در زمینه محصولات بانکی و زیرساخت‌های الکترونیک، توسعه روابط دوسویه را با این شرکت گسترش دهد.

مدیرعامل شرکت گیل مرغانه نیز در این جلسه حضور مدیران ارشد بانک توسعه تعاون را در محل فعالیت‌های این گروه به فال نیک گرفت و آن را فتح بابی برای تقویت همکاری‌های فی‌مابین ارزیابی کرد.

وی در خصوص فعالیت این شرکت افزود: تعاونی گیل مرغانه از واحدهای تعاونی تولید جوجه یک‌روزه در استان گیلان است که با تولید جوجه یک‌روزه علاوه بر ایجاد اشتغال، در افزایش تولید مرغ کشور سهیم بوده است.

گفتنی است در این دیدارها ایرج طاهرخانی مدیر شعب استان گیلان و حجت اله شمس رئیس اداره حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون، مهدیان را همراهی کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا