صنعتصنعت، معدن، تجارت

آیین اهدای جوایز به برگزیدگان نمایشکاه رینوتکس ۲۰۱۹ برگزار شد

در حاشیه برگزاری میز سوم تعمیق ساخت داخل در حوزه خودرو از برگزیدگان نمایشکاه رینوتکس ۲۰۱۹ ( ربع رشیدی) نیز تجلیل به عمل آمد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی ، ۱۰ برگزیده برتر نمایشگاه و جشنواره ربع رشیدی(رینوتکس ۲۰۱۹) جوایز خود را از دست مهدی صادقی نیارکی” سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت” دریافت کردند.

بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ طرح، ایده و محصول فناورانه و دانش‌بنیان برای شرکت در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده بودند و در مدت برپایی این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۷ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تبریز، بیش از ۳۰ رویداد فناورانه شامل نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های علمی و رویدادهای استارتاپی به اجرا درآمد.

رینوتکس ۲۰۱۹ با هدف حضور تعدادی از شرکت‌های فناور، دانش بنیان و صنعتی برگزار شده بود و بسیاری از این شرکت‌ها دارای نیازهای فناورانه برای پروژه‌های ساخت داخل خود بودند.

همچنین در پایان از ۱۰ نفر برتر زون های تخصصی نمایشگاه نیز تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم اردشیر سعدمحمدی” مدیرعامل مس”، حبیب امین زاده ” رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی” و رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تبریز نیز در کنارردیگر مسئولان وزارتخانه ای و استانی حضور داشتند و برای انجام مراسم تجلیل به روی سن رفتند.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا