انرژی

علوی: همه جناح‌ها باید از نظر رهبری تمکین کنیم/باید نظارت دقیقی بر قیمت کالاهای اساسی اعمال شود

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: تدابیر مقام معظم رهبری برای تمام جناح های سیاسی لازم الاطاعه است و اگر انتقادها و نقدهایی در رابطه با اصلاح قیمت حامل‌های انرژی وجود دارد باید در چارچوب طرح‌های کارشناسی مطرح شود.

سید احسن علوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ضرورت اطاعت تمام دستگاه‌ها و حرکت حول محور نظر رهبری بیان کرد: همه جناح‌ها باید از نظر مقام معظم رهبری تمکین کنیم. ایشان امروز صبح فرمودند که از نظر روسای سه قوه در رابطه با اصلاح قیمت حامل‌های انرژی حمایت می‌کنند؛ ما نیز تابع نظر رهبری هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: باید به گونه‌ای این طرح اجرا شود که افزایش قیمت حامل‌های انرژی بر روی مایحتاج مردم تاثیر نگذارد؛ اگر اجرای این طرح رها شود و نظارت دقیقی بر قیمت‌ها نباشد قطعا قیمت‌ها سر به فلک کشیده و هزینه‌های مردم چند برابر می شود.

همچنین بخوانید

نماینده مردم سنندج در مجلس تصریح کرد: آن چه که رهبری تدبیر کرده برای همه لازم الاجرا است، اما از نظر بنده باید باب نقد و انتقادها باز بوده و دولت اصلاحاتی را در اجرای این طرح اعمال کند تا شرایط متعادل‌تر گردد.

وی در ادامه تاکید کرد: رهبری نظرشان بر این بوده که سه قوه نظارت دقیقی بر اجرای این طرح داشته و اجازه ندهند قیمت کالاهای اساسی افزایش یاید.

وی در پایان گفت: اگر اعتراض‌ها و انتقاداتی مطرح است باید در چارچوب منطق و طرح های کارشناسی مطرح گردد و با تخریب و اغتشاش مشکلی حل نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا