بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

حضور داتین در پنجمین نمایشگاه تراکنش

شرکت داتین با تمرکز بر سه حوزه امنیت، تحول دیجیتال و راهکار جامع برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش که از ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه در بوستان گفتگو دایر است، مشارکت دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت داتین، داتین که امسال پنجمین حضورش را در این نمایشگاه تجربه می‌کند، یکی از شرکت‌های نرم‌افزاری ارائه‌دهنده راهکارهای نوین بانکداری الکترونیکی و پرداخت است که با ارائه راهکارهای نرم‌افزاری کاملاً بومی در صنعت مالی، بانکی، بیمه و خدمات پرداخت کشور در زمره نقش‌آفرینان اصلی این صنعت به شمار می‌رود.

همچنین بخوانید

داتین قرار است در پنجمین دوره این نمایشگاه، طیف وسیعی از محصولات و خدمات جدید خود را به نمایش بگذارد و شرکت‌ها و کسب‌وکارها را با تازه‌ترین روندهای فناوری در دنیا آشنا کند. امنیت، تحول دیجیتال و راهکار جامع برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) سه حوزه‌ای است که داتین قصد دارد با تاکید بر آن‌ها، محصولات و راهکارهای خود را در پنجمین نمایشگاه تراکنش معرفی می‌کند.

در این رویداد سه روزه، شهاب جوانمردی – مدیرعامل فناپ و عضو هیئت‌مدیره داتین – به‌عنوان یکی از اعضا نشست تخصصی سمینار نقشه راه بانکداری دیجیتال حضور دارد. نشست تخصصی این سمینار ساعت ۱۳:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۸ آبان ماه در سالن بهارستان برگزار می‌شود.

شهر هوشمند و صنعت پرداخت؛ از جدایی تا همگرایی سمینار دیگر این رویداد است که محمد نژادصداقت -مدیرعامل داتین- با حضور در نشست تخصصی آن، به بررسی نقاط اشتراک شهرداری‌ها و فعالان صنعت بانکداری و پرداخت و راهکارهای نزدیک‌تر کردن آنها خواهد پرداخت. این سمینار نیز ساعت ۱۰ روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان ماه در سالن بهارستان بوستان گفتگو، برگزار خواهد شد.

سمینار بیمه‌ها و فین‌تک‌ها رویداد جانبی دیگر این نمایشگاه است که روز دوم نمایشگاه، ۲۹ آبان ماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود. در نشست تخصصی این سمینار، حمیدرضا اکبری معاون راهکارهای بیمه‌گری داتین به همراه جمعی از صاحب‌نظران این حوزه، به بررسی جایگاه فناوری‌های مالی در صنعت بیمه خواهند پرداخت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا