صنعت، معدن، تجارت

بازار امروز باز است/ بازاریان همچنان در کنار نظام و دولت

دبیرکل جامعه اصناف و بازاریان با اشاره به تعطیلی موقت روز گذشته بازار تهران گفت: این تعطیلی صرفا به دلیل تأمین امنیت بازاریان بوده و امروز بازار باز است.

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر اینکه یکی از مؤلفه های مؤثر بازار، تأمین امنیت است گفت: از جمله پیش شرط های تداوم کار بازار، تأمین امنیت آن است و هر زمانی که امنیت به مخاطره بیفتد، بازاریان عکس العمل نشان خواهند داد.

دبیر کل جامعه اصناف و بازاریان افزود: در بازار افرادی حضور دارند که طی ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته بسیار هوشیار بوده و در همراهی با نظام و ولایت فقیه تلاش کرده اند همیشه در صحنه باشند.

وی تصریح کرد: در این میان این افراد با تجارب انباشته ای که دارند دشمن را به خوبی رصد کرده و متوجه هستند که شلوغی ها و تخریب های اخیر تنها از سوی افراد خاص دشمن صورت گرفته است.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه در هر نظامی ممکن است تصمیماتی اتخاذ شود که با طبع مردم جامعه همخوانی نداشته باشد، خاطرنشان کرد: مخالفت مردم با برخی تصمیمات معنای تخریب نظام را ندارد اما به هر حال مراکزی برای طرح نظرات وجود دارند که به صورت قانونی می توان نقطه نظرات را مطرح و چالش ها را برطرف نمود.

وی تأکید کرد: بازار به خوبی دشمن را می شناسد و در چهل سال اخیر متوجه شده که اقدامات دشمن در جهت خیر و صلاح مردم نیست، بنابراین اینکه ضدانقلاب و برخی منافقان داخلی به اعتراضات دامن می زنند نکته ای است که همه باید در مقابل آن هوشیار باشیم.

کریمی اصفهانی گفت: چنانچه امنیت بازار تأمین شود، هیچ مشکلی در ادامه کار بازاریان وجود ندارد و روز گذشته نیز به دلیل تأمین امنیت بخشی از بازار تعطیل شده بود و این به معنای مخالفت با نظام نیست.

دبیرکل جامعه اصناف و بازاریان خاطرنشان کرد: امروز شرایط به حالت عادی بازگشته و از صبح امروز بازار به صورت کامل باز است که امید می رود با حفاظت و تأمین امنیت از سوی پلیس بتوان این مسیر را به خوبی ادامه داد.

وی گفت: اصناف و بازاریان همچنان در کنار نظام و دولت هستند و اگر هم اعتراضی به برخی تصمیمات دولتی دارند، آن را به طرق قانونی پیگیری می نمایند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا