بورسفرابورس

بازار پایه میزبان سه عرضه عمده سهام غیرمدیریتی در آذرماه

در نزدیک‌ترین عرضه عمده سهام غیر مدیریتی، شنبه دوم آذرماه ۲.۶۵ درصد از سهام شرکت کشت و صنعت تجارت آداک به طور عمده و نقد در نماد «وآداک۴» با قیمت پایه هر سهم ۱۵ هزار و ۵۹۵ ریال روی میز فروش می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از فرابورس ایران،  کارگزار عرضه‌کننده این سهم شرکت کارگزاری آگاه است و خریداران برای حضور در رقابت خرید این عرضه باید حدود ۳۵ میلیارد و ۹۵۳ میلیون و ۹۷۱ هزار ریال پرداخت کنند.

یکشنبه سوم آذرماه نیز شرکت تجارت الکترونیک خودرو تابان تاخت در نظر دارد ۴ درصد از سهام شرکت سایپا دیزل را در نماد «خکاوه۴» به صورت عمد و نقد در تابلو زرد بازار پایه از طریق کارگزاری آبان عرضه کند. قیمت پایه هر سهم در این عرضه ۲۵۰۰ ریال و قیمت پایه کل آن ۲۶۳ میلیارد و ۵۷۱ میلیون و ۲۸۵ هزار ریال است که خریداران باید ۱۰ درصد از این رقم را برای حضور در رقابت خرید این عرضه پرداخت کنند.

در نهایت پنجم آذرماه نیز کارگزاری سهم آذین از طرف خانم طاهره دلیر تعداد یک میلیون و ۱۷۰ هزار سهم معادل ۳.۹۷ درصد از سهام شرکت پشم‌بافی توس را به طور عمده و نقد در نماد «نتوس۴» عرضه می‌‌کند. سرمایه پایه شرکت پشم‌بافی توس منقسم به ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار سهم است که در عرضه ۳.۹۷ درصد از سهام غیرمدیریتی این شرکت قیمت پایه هر سهم ۵۸ هزار و ۹۳۸ ریال تعیین شده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا