بانکبانک و بیمه

نخستین کنگره اروانکولوژی با حمایت بانک رفاه برگزار شد

نخستین کنگره اروانکولوژی با حمایت بانک رفاه به مدت سه روز از پانزدهم الی هفدهم آبان ماه سالجاری در محل هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و افزایش میزان تعاملات با حوزه سلامت کشور در این کنگره تخصصی حضور یافت و با استقرار غرفه، آخرین خدمات و محصولات خود در حوزه سلامت را به حضار معرفی کرد.

در جریان برگزاری این کنگره، میثم کریمی مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک رفاه در سخنانی با معرفی محصولات و خدمات شرکت کارگزاری رفاه گفت: بانک رفاه و شرکت کارگزاری رفاه بسیار خرسند است که به پزشکان و فعالان حوزه سلامت خدمات ارائه می کند.

وی خاطر نشان ساخت: بانک رفاه برای ارائه خدمات مالی به پزشکان معزز اقدام به تأسیس صندوق های سرمایه گذاری با درآمدهای ثابت کرده است که صندوق های نگین رفاه، گنجینه رفاه و توسعه تعاون سه صندوق هستند که به مخاطبان و مشتریان اختصاصی بانک رفاه خدمات عرضه می کنند.

گفتنی است در این کنگره تخصصی که توسط مرکز تحقیقات سرطان های دستگاه ادراری و تناسلی با همکاری انجمن های علمی و فرهیخته و با حضور متخصصان اورولوژی، اساتید خارجی و داخلی و شرکت های معتبر داروسازی برگزار شد، آخرین دستاوردهای این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا