بانکبانک و بیمه

حمایت بانک توسعه تعاون از زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

به‌منظور کمک‌رسانی به هموطنان زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی همزمان با برودت وسردی هوا بانک توسعه تعاون با همکاری اداره کل تعاون،کار و رفاه این استان اقدام به خریداری دوهزار دستگاه هیترو توزیع آن کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، به‌ منظور کمک‌رسانی به هم‌وطنان زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی هم‌زمان با برودت و سردی هوا بانک توسعه تعاون با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان اقدام به خریداری تعداد دو هزار دستگاه هیتر و توزیع آن در بین هم‌وطنان آسیب‌دیده در روستاهای شهرستان میانه نمود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: این تعداد هیتر برقی فن دار در بازدید از مناطق زلزله‌زده با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بین زلزله‌زدگان توزیع گردید.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در ادامه از تصویب تخصیص ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب قرض‌الحسنه به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به‌ضرورت حمایت از زلزله‌زدگان و کاهش آلام آنان مقرر شد این مبلغ در اختیار زلزله‌زدگان قرار گیرد.

رضایی در ادامه افزود: کارکنان بانک توسعه تعاون نیز به‌منظور همدردی و کاهش آلام همشهریان یک روز حقوق خود را به مردم این منطقه تخصیص دادند.

گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی حاکی است، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ (پنج ممیز نه‌دهم) ریشتر ساعت ۲: ۱۷دقیقه بامداد ۱۷ آبان ماه در بخش ترک شهرستان میانه در عمق ۲کیلومتری زمین روی داد و سپس چندین پس‌لرزه در بخش ترکمنچای این شهرستان اتفاق افتاد.

این زمین‌لرزه پنج کشته و بیش از ۵۰۰ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا