ارتباطات و فناوري اطلاعاتاقتصاد کلان

اختلال کد دستوری#۶۳۶۹* همچنان باقی است

علی رغم وعده سازمان فناوری اطلاعات بر رفع اختلال کد دستوری#۶۳۶۹* تا ساعت ۱۵عصر ۳آذر ماه، این مشکل هنوز حل نشده و پیام “اشکال در اتصال یا کد MMI نامعتبر” دیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، علی رغم وعده سازمان فناوری اطلاعات برای رفع اختلالات کد دستوری#۶۳۶۹* تا ساعت ۱۵عصر امروز ۳ آذر ماه، هنوز این مشکل حل  نشده است و   متقاضیان با شماره‌گیری کد دستوری #۶۳۶۹* با پیام “اشکال در اتصال یا کد MMI نامعتبر” مواجه می‌شوند.
 واریز بسته حمایت معیشتی دولت در سه نوبت و در روزهای ۲۷ آبان، ۲۹آبان و دوم آذر ماه برای ۶۰ میلیون ایرانی بر حسب بعد خانوار واریز شد و شب گذشته وزارت رفاه اعلام کرد جاماندگان می‌توانند از ساعت ۸ صبح امروز (۳ آذر) درخواست خود را در کددستوری #۶۳۶۹* ثبت کنند.طبق اعلام وزارت ارتباطات اختلالات پیش آمده تا ساعت ۱۵ امروز برطرف می‌شود. اما این اختلال همچنان باقی است و حل نشده است.

حسن عمیدی،مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران صبح امروز درباره اختلال ایجاد شده در سامانه اعلام وضعیت سبد حمایت معیشتی گفت: مشکلات این سایت تا ساعت ۱۵ عصر امروز توسط کارشناسان سازمان حل می‌شود و شهروندان می‌توانند پس از برطرف شدن اختلال پیش آمده، دوباره به سایت مراجعه کنند.

وی با توضیح این‌که سامانه به دلیل مراجعه زیاد کاربران این سامانه دچار اختلال شده است، افزود: افرادی که پیگیری وضعیت سبد حمایتی معیشتی کد دستوری  #۶۳۶۹* را در سامانه وارد می‌کنند، باید ۲۴ ساعت منتظر بمانند تا وضعیت آن‌ها از طریق پیامک به اطلاع‌شان برسد. ارسال چندباره کد دستوری صرفا باعث ایجاد اختلال می‌شود.

همچنین بخوانید

عمیدی اشاره کرد: کاربران حتما با شماره ملی و شماره موبایل سرپرست خانوار وارد سایت شوند، تا از همان طریق به آن‌ها اطلاع‌رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: کاربران صرفا از طریق همین کد دستوری وضعیت سبد حمایت معیشتی خود را پیگیری کرده و از ارسال پیامک به سایر دستگاه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا