بانکبانک و بیمه

رونق تولید یک اقدام همه جانبه را می‌طلبد

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه با مدیرعامل و مدیران سازمان توسعه منابع انرژی (توان) وزارت دفاع دیدار و گفتگو نمود.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه، دکتر غلامحسین صباغی در دیدار اظهارداشت: رونق تولید یک اقدام همه جانبه را می طلبد. برای رفع موانع تولیدی در کشور می‌باید تمامی دستگاه‌ها و نهادهای ذی ربط، از جمله بانک ها، سهم و نقش سازنده خود را ایفاء کنند و قطعا با حصول این امر، در یک بازه زمانی میان مدت بخش قریب به اتفاق مشکلات حوزه تولیدی کشور حل و فصل خواهد شد.

وی افزود: ارائه خدمات و تسهیلات هدفمند از سوی بانک‌ها به مراکز تولیدی و صنعتی بسیاری از نارسایی‌های پیش روی کارخانجات و بنگاه‌های تولیدی را مرتفع و به نحو بسیار شایسته‌ای زمینه تحقق رونق تولید را فراهم می سازد.

مجید هدایت مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی(توان) وزارت دفاع نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه در بحث انرژی و تولید باتری های سرب اسیدی توانسته ایم تمام مراحل را پشت سر گذاشته و مقتدرانه در این عرصه گام های جدی برداریم.

وی اظهارداشت: سازمان توان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت های دانش بنیان بومی در بازار رقابتی جایگاه ویژه ای داشته باشد. بر اساس این گزارش، در این دیدار راهکارهای گسترش همکاری فی مابین و ارائه خدمات در حوزه های مختلف بانکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا