انرژی

قبوض کاغذی آب ۳۰ درصد مشترکان تهرانی تا پایان سال حذف می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: از میان یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک آب استان تهران، قبوض کاغذی ۳۰ درصد مشترکان تک واحدی استان تا پایان امسال حذف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، محمدرضا بختیاری، مدیرعامل آبفای استان تهران با بیان اینکه “از میان یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک آب استان تهران، قبوض کاغذی ۳۰ درصد مشترکان تک واحدی استان تا پایان امسال حذف خواهد شد”، اظهار داشت: در بخش برق هر مشترک دارای کنتور جداگانه است، از این رو امکان حذف ۱۰۰ درصدی قبوض کاغذی برق وجود دارد، ولی در بخش آب به دلیل اینکه بسیاری از کنتورها مشترک است امکان حذف کامل قبوض کاغذی در مرحله نخست طرح وجود ندارد.

وی افزود: بر همین اساس برای مرحله نخست برنامه حذف قبوض کاغذی آب ۲۰۰ هزار مشترک تک واحدی استان تهران در دستور کار قرار گرفته است؛ دستورالعمل اجرای این برنامه نیز در شرکت آب و فاضلاب کشور در حال تدوین است و به احتمال زیاد ظرف یک ماه آینده این مهم ابلاغ خواهد شد که به محض ابلاغ این دستورالعمل آمادگی لازم برای حذف قبوض کاغذی ۳۰ درصد مشترکان مسکونی تهران تا پایان سال وجود دارد.

مدیرعامل آبفای استان تهران با تاکید بر اینکه این طرح در راستای دولت الکترونیک انجام می‌شود، ادامه داد: پس از ابلاغ دستورالعمل یاد شده اطلاع‌رسانی لازم از طریق سامانه ۱۲۲ شرکت به مشترکان مشمول اجرای حذف قبوض کاغذی صورت خواهد گرفت.

همچنین بخوانید

بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰۰ هزار مشترک تهرانی قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت می‌کنند، تاکید کرد: سایر مشترکان نیز می‌توانند با ارسال شناسه قبض خود به سرشماره ۲۰۰۰۰۰۱۲۲ قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا