انرژی

مراقب مراکز غیر مجاز گاز سوز کردن خودروها باشید

پس از سهمیه‌بندی بنزین تقاضا برای دوگانه سوز کردن خودروها افزایش یافته به همین دلیل شرکت پخش فراورده‌های نفتی نسبت به مراکز غیر مجاز هشدار داده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، مالکان خودروهایی که متقاضی گازسوز کردن (CNG) هستند، جهت ثبت درخواست خود به سامانه irngv.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند. تاکید می شود بزودی شرایط و امکانات برای متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اکیدا توصیه می‌شود جهت حفظ ایمنی و سلامت خود در مراکز غیرمجاز اقدام به گاز سوزکردن خودروهای خود نکنند.

همچنین بخوانید

گفتنی است، از بامداد ٢۴ آبان ماه طرح سهمیه بندی بنزین آغاز شد که بر پایه این طرح قیمت بنزین سهمیه‌بندی برای وسایل نقلیه لیتری ۱۵۰۰ تومان و قیمت آزاد آن لیتری ۳۰۰۰ تومان است. کنترل مصرف سوخت با توجه به میانگین بالای مصرف سوخت در کشور، افزایش توان صادرات، مبارزه با قاچاق سوخت و اختصاص منابع حاصل از مدیریت مصرف به مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم‌درآمد به‌صورت مستقیم و نیز کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرها  از جمله اهداف  اجرای این طرح اعلام شده است.

هم اکنون ۲۴۷۲ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در سطح کشور فعال‌ است که از این تعداد ۲۳ جایگاه در استان تهران در حال خدمات‌رسانی است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا