بانک و بیمهبیمه

محصولات بیمه‌ای موجود‌ در بازار متعلق به ۸۰سال پیش است!

 

یک عضوهیئت مدیره شرکت بیمه کارآفرین، روش‌های بازاریابی موجود در شرکت‌های بیمه‌ای را سنتی و قدیمی برشمرد و گفت که نبود نیروی انسانی متخصص در زمینه بازاریابی و کمبود آموزش نیروهای جدید از مهمترین عوامل به وجود آمدن این موضوع است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از چابک آنلاین، عبدالمحمود ضرابی گفت: افزایش فروش بیمه نامه با ارائه طرح های جدید امکانپذیر است به خصوص در زمینه بیمه نامه های عمر می توان با یک برنامه ریزی درست و جلب اعتماد مردم به یک فروش گسترده رسید.

وی بیان کرد: بیمه نامه های موجود ۸۰ سال پیش طراحی شده اند اما شرکت بیمه کارآفرین یک مدل بیمه نامه عمر جدید طراحی کردکه مورد استقبال مردم قرارگرفته و تعداد زیادی فروخته شد و به عنوان برند بیمه کارآفرین شناخته شد.

عضو هیئت مدیره شرکت بیمه کارآفرین اظهارکرد: درحال حاضر باید برروی بیمه نامه‌های اشخاص مانند درمان و عمر سرمایه گذاری کردو بیمه نامه هایی متناسب با نیازهای جامعه طراحی شود.

ضرابی عنوان کرد: هنوزدسته بندی اطلاعات در شرکت‌های بیمه‌ای سنتی است و نه وقتی برای اینکار گذاشته می شود و نه علم لازم برای طراحی محصولات جدید وجود دارد،درگذشته برخی شرکت هاتعدادی نیرو را برای گذراندن دوره های تخصصی بیمه به کشورهایی مانند فرانسه می فرستادند که بعد از اخذ مدرک و بازگشت به کشورآموزش های لازم را به نیروهای ستادی ارائه می دادند.

عضو هیئت مدیره شرکت بیمه کارآفرین تصریح کرد: در گذشته شرکت ها برای آموزش نیروهای خود هزینه می کردند اما اکنون شیوه جدید شرکت ها این است که از بیمه نامه های قبلی کپی کرده و با تغییرات جزئی به عنوان بیمه نامه جدید می فروشند و دائما همان روش های قدیمی را به یکدیگر به صورت سنتی آموزش می‌دهند .

وی ادامه داد: اکنون رقابت بین شرکت های بیمه ای یک رقابت ناسالم است که براساس نرخ شکنی انجام می شود با نرخ شکنی نمی شود به صورت درست کارکرد و آخراین نوع رقابت ورشکستگی است.

عضو هیئت مدیره شرکت بیمه کارآفرین عنوان کرد: شرکت ها باید در سالجاری برروی بیمه نامه های اشخاص مانند عمر و تکمیل درمان که نیاز مردم است تمرکز کنند و شیوه های جدید فروش بیمه نامه های درمان باید تقویت شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا