بانک و بیمهبیمه

پیام مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت روز بیمه

صنعت بیمه به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد کشور بدون شک در مقطع حساس و پر فراز و نشیب کنونی، نقش و ماموریتی بی بدیل دارد و باید بار سنگین ایجاد امنیت و آرامش را برای تولید کنندگان و صنعتگران از یک سو و برای آحاد مردم شریف کشور از سوی دیگر به دوش بکشد.

به گزارش آرمان اقتصادی، متن پیام علی صالحی نژاد مدیرعامل بیمه ملت به شرح زیر است:

البته گستردگی حوادث ناگوار طبیعی شهرهای مختلف در سال جاری یک بار دیگر اهمیت و جایگاه بیمه را به همگان گوشزد کرد و نشان داد که در کنار آمادگی برای مقابله با بلایای طبیعی باید بیمه را به عنوان پیش نیاز تمامی اقدامات در نظر گرفت.

۱۳ آذر روز مرور این مسئولیت مهم برای مسئولان، مردم و تمامی دست اندرکاران صنعت بیمه است تا پایبندی دوباره ی خود را بر این عهد و پیمان یادآور شده و تلاش و همت مضاعف خود را در این مسیر به کار بندند.

خوشبختانه بیمه ملت نیز در سال جاری توانست با سرلوحه قرار دادن تلاش و پشتکار بی وقفه و جلب رضایت مشتریان خود در سایه ارائه بهترین خدمات پس از فروش، افتخاری دیگر خلق کرده و بودجه فروش یک ساله خود را طی ۷ ماه تحقق بخشد که این موفقیت مرهون روحیه کار جمعی در میان مدیران، کارشناسان و شبکه فروش پرتوان بیمه ملت است.

جا دارد مراتب تبریک و سپاس خود را در وهله اول حضور خانواده بزرگ و عزیز بیمه ملت و در وهله بعد خدمت اهالی کوشا و ساعی صنعت بیمه ابراز کنم.

امید است شاهد افزایش روزافزون ضریب نفوذ بیمه و سربلندی و سلامتی برای ملت ایران باشم.

 علی صلاحی نژاد (مدیر عامل بیمه ملت)

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا