امور زیربناییراه و ساختمان

توضیح وزارت راه درباره ثبت نام زود هنگام طرح اقدام ملی مسکن

ثبت‌نام مسکن در «طرح اقدام ملی» رأس ساعت مشخص آغاز می‌شود و با تکمیل ظرفیت پایان می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ در پی تبلیغات برخی کافی‌نت‌ها در خصوص ثبت‌نام مسکن در «طرح اقدام ملی»، این وزارتخانه اعلام کرد: ثبت‌نام رأس ساعت مشخص آغاز شده و با تکمیل ظرفیت پایان می‌یابد، بنابراین امکان ثبت‌نام زودتر از موعد حتی توسط کافی‌نت‌ها و هر شخص و مکان دیگری نیز وجود ندارد.
توضیح وزارت راه درباره ثبت نام زود هنگام طرح اقدام ملی مسکن
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نظر به اینکه ثبت‌نام طرح اقدام ملی از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی به آدرس www.tem.mrud.ir، در استان‌های مختلف کشور با اطلاع‌رسانی قبلی در رأس ساعت مشخص آغاز می شود و در ساعت مشخص پایان می‌یابد، بنابراین امکان ثبت‌نام زودتر از موعد حتی توسط کافی‌نت‌ها نیز وجود ندارد.
افراد متقاضی واجد شرایط صرفاً با داشتن اطلاعات شناسنامه‌ای خود و همسر و همچنین اطلاعات محل سکونت می‌توانند بدون پراخت هیچ‌گونه هزینه‌ای در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند.
مجدد تأکید می‌شود؛ ثبت نام از طریق سایت در هر مکانی که امکان دسترسی به سایت ثبت نام وجود دارد امکان‌پذیر است و دسترسی برخی افراد و کافی نت‌ها و هر فرد و مکان دیگری قبل از بازگشایی سایت، به شدت تکذیب می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا