بانکبانک و بیمه

استقبال مشتریان بانک شهر از نرم افزار "رمز نت"

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال شهروندان برای استفاده از رمز دوم پویا (یکبار مصرف) طی روزهای اخیر گفت: تاکنون بخش قابل توجهی از مشتریان این بانک موفق به نصب نرم افزار رمزنت شدند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، میثم نمازی با بیان اینکه تقریبا ۳۰ درصد از کل مشتریان بانک شهر می بایست از رمز دوم پویا (یکبار مصرف) برای تراکنش های مالی بر بستر اینترنت استفاده کنند، افزود: هم اکنون تمامی شعب این بانک نیز برای راهنمایی مشتریان و اطلاع رسانی در این خصوص آمادگی دارند.

نمازی تصریح کرد: این امکان برای مشتریان فراهم شده است تا با مراجعه به سایت بانک شهر به آدرس http://shahr-bank.ir نرم افزار “رمزنت” را برای گوشی های با سیستم عامل اندروید و ios دریافت کنند.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر افزود: همچنین نحوه فعال سازی این نرم افزار بر روی سایت بانک قرار گرفته است که برای آشنایی بیشتر مشتریان، ویدئو آموزشی نصب نرم افزار “رمزنت” نیز در همین سایت قابل مشاهده است.

نمازی در ادامه افزود: مشتریان بانک شهر پس از نصب نرم افزار در تلفن همراه، با مراجعه به حساب کاربری اینترنت بانک خود و یا مراجعه به شعب این بانک، می توانند این نرم افزار را فعال و از آن استفاده کنند.

وی در خصوص آن دسته از مشتریان بانک که تلفن همراه هوشمند ندارند و یا قابلیت نصب این نرم افزار بر سیستم عامل گوشی آنها محقق نشده است، گفت: با اقدامات صورت گرفته، در روزهای آینده با استفاده از سامانه “هریم” بانک مرکزی، رمز دوم پویا(یکبار مصرف)، تنها برای خرید اینترنتی این مشتریان، از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا