بانکبانک و بیمه

مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه ای بانک پاسارگاد

اختتامیه جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک پاسارگاد در تاریخ ۲۳ آذرو با حضور جمعی از هنرمندان، مقامات وزارت فرهنگ و بهداشت، مدیران بانک‌پاسارگاد راه‌یافتگان به مرحله‌ی نهایی داوری جشنواره برگزار خواهدشد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، در این مراسم اسامی برگزیدگان نهایی جشنواره، در دو بخش فیلم و ایده، از بین ۶۷ اثری که شایسته حضور در مرحله نهایی داوری شناخته شده‌بودند، اعلام خواهد شد و جوایز نقدی نفیس، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را دریافت خواهند کرد. به‌این ترتیب، ۲ جایزه‌ی‌ ویژه‌ی جشنواره به ۲ فیلم برگزیده، ۶ جایزه ویژه هیأت‌داوران به ۶ فیلم برگزیده و ۱۰ جایزه به ۱۰ ایده‌ی برگزیده تعلق خواهد گرفت.

بر اساس این خبر، پیش از برگزاری مراسم اختتامیه، کارگاه آموزشی فیلم‌سازی با حضور کارگردانان مطرح کشور، برای صاحبان ۶۷ اثر برگزیده برگزار خواهد شد. از این عزیزان دعوت می شود جهت اعلام آمادگی برای شرکت در این کارگاه، ثبت‌نام و اعلام اسامی همراهان به سایت جشنواره مراجعه کنند.

سومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک پاسارگاد، با هدف کشف استعدادها و جلب افکار عمومی به موضوعات تعیین‌شده، با محورهای مسئولیت‌های اجتماعی شامل “تکریم خانواده، حفظ منابع‌طبیعی و محیط‌ زیست، اهدای عضو و همدلی و همبستگی ملی در مواجهه با بلایای طبیعی” و همچنین «حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی» برگزار شد. این دوره از جشنواره نیز با استقبال بسیار خوب علاقمندان مواجه شد و آثار ارزشمندی در دو بخش فیلم و ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند اخبار مربوط به جشنواره و همچنین مراسم اختتامیه را از طریق سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir و سایت جشنواره به نشانی www.pasargadfilmfest.ir دنبال کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا