ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

فراخوان جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی

فراخوان دریافت آثار جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی از امروز ۲۰ آذر ماه منتشر شده و علاقمندان تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند جهت ارسال آثار به این جشنواره اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی که از سوی رسانه‌های تخصصی بازی و با حمایت و همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد، قرار است با ایجاد تشکلی، با گردآوری نظرات و آرای منتقدان بازی و رسانه‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی، بازی‌های تولید شده‌ی یک سال اخیر کشور را مورد بررسی قرار داده و برترین آثار را معرفی کند.

مطابق با فراخوان، بخش اصلی جشنواره در هشت دسته‌بندی زیر طراحی شده است:

۱.  بهترین بازی سال

۲.  بهترین بازی در جریان (On-Going)

۳.  بهترین طراحی بازی

۴.  بهترین داستان و روایت

۵.  بهترین کارگردانی هنری

۶.  بهترین موسیقی و صدا

۷.  خلاقانه‌ترین بازی

۸.  مورد انتظارترین بازی

رعایت قوانین و ضوابط فراخوان برای ثبت اثر الزامی است و در صورت عدم رعایت نکات فراخوان اثر ثبت شده از فرآیند داوری حذف می‌شود. مطابق با زمان‌بندی اعلام شده بازی‌سازان تا ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند تا از طریق سایت جشنواره نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

این جشنواره رویدادی یک‌روزه است که علاوه بر بخش جشنواره، دارای بخش کنفرانس جهت انتقال تجربه هم خواهد بود تا به این وسیله برترین فعالان حوزه‌ بازی در ایران تجربیات خود را طی یکسال گذشته با همکاران‌شان به اشتراک بگذارند.

مراسم اختتامیه اولین دوره‌ این رویداد روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت رویداد ویگما مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا