بورسفرابورس

عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی در فرابورس

عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی در نماد ” اخزا ۸۱۶۱۱” فردا در تابلو ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی در نماد ” اخزا ۸۱۶۱۱” فردا ( ۲۴ آذر ۱۳۹۸) عرضه می‌شود و تاریخ سررسید آن سوم مرداد سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

قیمت پایانی اوراق میانگین موزون معاملات روزانه اوراق در روز گشایش است و نام این اوراق اسناد خزانه اسلامی ۰۱۰۰۵۰۳ و نوع اوراق با نام و قابل معامله در بورس ایران است. ارزش اسمی هر ورقه یک میلیون ریال و تعداد کل اوراق ۲۰ میلیون ورقه است.

همچنین بخوانید

ناشر این اوراق وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران و عامل پرداختن سررسید شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) است. حداقل حجم هر سفارش یک ورقه و واحد پایه سفارش نیز یک ورقه است.

براساس این گزارش و طبق اطلاعیه‌ای که توسط فرابورس ایران منتشر شده کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با در اختیار گذاشتن کد معاملاتی فعال در سیستم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نسبت به خرید اسناد خزانه اسلامی اقدام کند.

بر اساس این گزارش، پیش از این هفتاد و یکمین عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی در نماد ” اخزا ۸۰۴”  ۲۸ آبان در تابلو ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران انجام شده بود که طبق آن  ۲۸ نماد اسناد خزانه اسلامی روی تابلو معاملات بازار اوراق با درآمد ثابت فرابورس وجود داشت که همگی در قالب اوراق «اخزا» خرید و فروش می‌شدند.

 

منبع
ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا