گردشگری

شمارش معکوس رونمایی از هوش مصنوعی ایرانی در حوزه گردشگری

یک فعال حوزه حمل ونقل و گردشگری با بیان این که نوع اجرای برنامه رمز یک بار مصرف به حوزه تجارت الکترونیک کشور شوک وارد می کند، گفت: استفاده از هوش مصنوعی ایرانی در حوزه گردشگری در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، مسعود طباطبایی با اشاره به این که یکی از اهداف ما این است که گردشگری را در اختیار تمام اقشار جامعه قرار دهیم، اظهار کرد: بر این اساس در خدماتی که ارائه می دهیم پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار، تور داخلی، تور خارجی و به طور کلی هر سرویس مورد نیاز در حوزه گردشگری را ارائه می دهیم.

وی با یادآوری این که “روز اول” کار را با ۳۰ میلیون تومان آغاز کردیم و اکنون حدود ۷۰۰ نفر در مجموعه ما مشغول به کار هستند، افزود: یکی دیگر از اقداماتی که مدتی است در دستور کار قرار گرفته استفاده از هوش مصنوعی ایرانی در حوزه گردشگری است. این برنامه در مراحل اولیه کار قرار دارد و به صورت بالغ می تواند فرمان های صوتی را اجرا کند.

وی در خصوص الزام استفاده از رمز یک بار مصرف در سیستم پرداخت الکترونیکی تصریح کرد: نگرانی جدی در خصوص نحوه اجرای پرداخت الکترونیکی داریم، حتما به تجارت الکترونیک کشور شوک وارد خواهد شد، فکر می کنم با اطلاع رسانی بهتر، روش های بهتری برای اجرای این برنامه عملیاتی می شد.

همچنین بخوانید

طباطبایی همچنین با بیان این که مجموعه ما ۶ برند دارد و به پرتال جامع گردشگری ایران تبدیل شده ایمگفت: در بحث بلیت های چارتری حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد بلیت ها را پس می دهیم و دیگر مانند گذشته این نوع بلیت سود ۱۰۰ درصدی نخواهد داشت، در تلاشیم ارقام مذکور را افزایش دهیم.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا