بانک و بیمهبیمه

بیمه معلم در جمع سه شرکت برتر پرداخت کننده بالاترین سود

۲۲ درصد سود قطعی بیمه معلم به حساب اندوخته بیمه گذاران بیمه زندگی و سرمایه گذاری واریز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت بیمه ای برای هشتمین سال پیاپی موفق شد سود مشارکت در منافع مناسبی نسبت به سود تضمینی سال ۹۷ به بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری پرداخت  کند.

بر اساس این گزارش بیمه معلم توانست با استفاده از فرصت های مناسب بازار، ۶ درصد بالاتر از سود تضمین شده را بین بیمه گذاران این رشته تقسیم نماید .

بدین ترتیب سود قطعی بیمه معلم در سال ۹۷ معادل ۲۲ درصد به حساب اندوخته بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری واریز گردید و پیامک آن طی روزهای آتی برای کلیه  بیمه گذاران و بیمه شدگان ارسال خواهد شد.

در این راستا  سعید گیوه چی، مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم  به تشریح دلایل موفقیت بیمه عمر در این زمینه پرداخت و تصریح کرد: بیمه معلم جزء سه شرکت برتر پرداخت بالاترین سود در بین شرکت های بیمه می باشد تا بار دیگر به کلیه مشتریان و بیمه گذاران اعلام کنیم کمتر قول می دهیم و بیشتر عمل می کنیم.

وی در خصوص متوسط سود پرداخت شده بیمه معلم در ۸ سال گذشته اذعان داشت: طی این مدت معادل ۲۲.۸۸ درصد به حساب اندوخته بیمه گذاران واریز شده که نشان از برنامه سرمایه گذاری بلند مدت ذخایر ریاضی و مدیریت صحیح منابع مالی  می باشد.

سعید گیوه چی مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم در ادامه عنوان داشت: بیمه معلم علاوه بر ارائه پوشش فوت  مادام العمر و مستمری،  در ۸ سال گذشته بطور متوسط ۲۲.۸۸  درصد سود قطعی (سود تضمینی + سود مشارکت در منافع) به بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری پرداخت نموده است، که جزء افتخارات صنعت بیمه محسوب می شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا