بانک و بیمهبیمه

حضور بیمه سینا در کنفرانس بین‌المللی مدیریت

بیمه سینا در شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت که در تاریخ ۱۹ و ۲۰ آذرماه ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این کنفرانس بین‌المللی مدیریت با همکاری انجمن علوم مدیریت ایران و دانشگاه الزهرا(س) جهت ارائه آخرین دستاورد‌های علمی و اجرایی متخصصان، دانشجویان، پژوهشگران، دانشمندان مراکز علمی‌ـ‌تحقیقاتی و صنعتی با موضوع «دانش مدیریت: توسعه متوازن و روندهای نوظهور» در هفت کمیته تخصصی برگزار شد.

دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا به‌عنوان یکی از اعضای کمیته تخصصی «مدیریت مالی، بیمه و بانکداری» که در روز اول این کنفرانس در سالن نور مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، حضور یافت.

در این کنفرانس بین‌المللی دو مقاله با عناوین «طراحی اوراق بهادارسازی بیمه‌ای: ILS» توسط دکتر فرزان خامسیان و مقاله «مدیریت ریسک و نظارت بر توانگری مالی در شرکت‌های بیمه» توسط دکتر بهنام شهریاری از بیمه سینا مورد پذیرش هیأت داواران قرار گرفته بود در نشست «مدیریت مالی، بیمه و بانکداری» ارائه شد و مورد توجه حاضران قرار گرفت.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا